Gå til innhold

Han er så oppmerksomhetssyk!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er snart 7mnd gammel. Jeg kan ikke gjøre stort før han skriker... har dere noen tips, på hva jeg kan gjøre?=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bæresjal kan jo være en idé :o)

Skrevet

Ja det hadde vært en kjempe idee=) hvis det ikke hadde vært for at han veier snart 9 kilo. Det er nok kjempe tungt for meg som veier 48 kilo i lengden=) Noen flere tips?

Skrevet

skriker han, eller er det mer syting?

dersom han syter, og det ikke er ekte gråt, ville jeg faktisk oversett han, og heller gitt han oppmerksomhet når han var stille, feks leker litt for seg selv - gå bort å skryt litt av han. når han ber om oppmerksomhet i form av gråt, belønner du oppførselen hans med å gi han oppmerksomhet, og det stimulerer jo bare han til å fortsette med gråtetaktikken!

sara har hatt perioder med det samme, hun var i utgangspunktet ikke så glad i å leke alene på gulvet, og jeg kan jo ikke sitte der med henne hele dagen, vi har oversett sytinga hennes, og heller belønna henne med oppmerksomhet når hun har roa seg og lekt litt selv.

veit at det kan høres brutalt ut, å overse et barn, men det er jo ikke snakk om å ga fra barnet etc, du er jo i rommet, men svarer ikke på gnåling!

Skrevet

Om du har en Mei Tai eller annen skikkelig bæreanretning blir det ikke tungt selv om babyen er tung. Dette kan ikke sammenlignes med BabyBjørn eller å bære babyen på armen(e). Vekten fordeles gjevnt og man kan bære lenge. Jeg er slik som får fort vondt i rygg, nakke og skuldre og ikke orker å bære noe lenge, men med Mei Taien kan jeg uproblematisk bære 1,5 åringen min på 11,5 kg i timer om det så skal vøre uten å bli noe videre sliten. Anbefaler deg å prøve i hvertfall, så får du gjort litt mens du bærer ham :-)

Skrevet

Det er syting=)

Det skal jeg prøve, tusen takk=)

Det er så ille at jeg ikke kan reise meg opp noen ganger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...