Gå til innhold

100 dager igjen for meg og :D :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jippi... :) Da var det bare 100 dager igjen til lille Noah kommer.. Gleder meg masse... :o) Bare satse på at bekkenet ikke begynner å krangle mer enn det allerede gjør.. hehe.. noen som har noen gode tips til meg ang bekkenløsning?? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så fantastisk morsomt :) vi har termin samme dag, for jeg har også 100 dager igjen til termin i dag :) og viss det viser seg og vere en guttebebis i magen min så blir det gjerne en Noah her også ;) hehe

Skrevet

Heheh :) neimen så koseligt da!! ;) ja syns Noah er et kjempe fint navn.. og det er et navn både jeg og min samboer liker ;) hvordan klarer du å holde deg fra å vite kjønnet?? jeg bare måååtte vite om det var jente eller gutt jeg.. alt for nysgjerrig til å vente.. :)

Skrevet

Da er det 93 dager igjen:) Og en uke til eg er i tredje trimester:) Må visst begynne å forberede med ting og tang...

Gleder meg!!

Skrevet

ja må begynne sånn smått å forberede oss nå ja... :) gleder meg massevis til den lille kommer :0)

Skrevet

100 dager her og. :) Her kommer ei lita pie. Kanskje en Ella?? Gleder meg så til å møte henne. ;) Noah er et fint navn. Jeg har Casper og Oliver fra før.

Skrevet

Casper og Oliver har eg og tenkt på.. kjempe fine navn ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...