ml87 Skrevet 29. desember 2008 #1 Skrevet 29. desember 2008 Jippi... Da var det bare 100 dager igjen til lille Noah kommer.. Gleder meg masse... ) Bare satse på at bekkenet ikke begynner å krangle mer enn det allerede gjør.. hehe.. noen som har noen gode tips til meg ang bekkenløsning??
gravid igjen :) Skrevet 29. desember 2008 #2 Skrevet 29. desember 2008 så fantastisk morsomt vi har termin samme dag, for jeg har også 100 dager igjen til termin i dag og viss det viser seg og vere en guttebebis i magen min så blir det gjerne en Noah her også hehe
ml87 Skrevet 29. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. desember 2008 Heheh neimen så koseligt da!! ja syns Noah er et kjempe fint navn.. og det er et navn både jeg og min samboer liker hvordan klarer du å holde deg fra å vite kjønnet?? jeg bare måååtte vite om det var jente eller gutt jeg.. alt for nysgjerrig til å vente..
guttemams 04*05*09 Skrevet 30. desember 2008 #4 Skrevet 30. desember 2008 Da er det 93 dager igjen:) Og en uke til eg er i tredje trimester:) Må visst begynne å forberede med ting og tang... Gleder meg!!
ml87 Skrevet 31. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 31. desember 2008 ja må begynne sånn smått å forberede oss nå ja... gleder meg massevis til den lille kommer :0)
Randis Skrevet 31. desember 2008 #6 Skrevet 31. desember 2008 100 dager her og. Her kommer ei lita pie. Kanskje en Ella?? Gleder meg så til å møte henne. Noah er et fint navn. Jeg har Casper og Oliver fra før.
ml87 Skrevet 31. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 31. desember 2008 Casper og Oliver har eg og tenkt på.. kjempe fine navn ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå