3snart4 Skrevet 29. desember 2008 #1 Skrevet 29. desember 2008 Blir litt klaging her men.... Får så sinnsykt vondt i hoftene og krampeføleleser i setemusklene når jeg ligger på siden (og å ligge på rygg/mage er jo ikke et alternativ lenger....) Har gått til akupunktur for bekken og hofteplager, men blir en stund til neste behandling pga jula og at akupunktøren ikke har ledige timer. Blei helt ødelagt av å ligge i uvant seng nå i jula...Endte med at jeg reiste hjem. Så nå sitter jeg her, kjempetrøtt og sliten men kan ikke legge meg (sov 1,5 timer i natt). Forrige svangerskap ble det så ille at jeg ikke kunne sitte eller ligge 5 dager før fødsel (hehe, hang over sofaen;) Hadde håpet og trodd jeg skulle unngå dette nå. Har 15 dager til termin, og er redd for å være helt utslitt til fødselen. Hvis noen har noen tips for hva jeg kan gjøre blir jeg evig takknemlig!
mooch Skrevet 29. desember 2008 #2 Skrevet 29. desember 2008 Kiropraktor hjelper meg veldig, men jeg har en kiropraktor som faktisk knar og tøyer også, ikke bare masserer. Naprapater er også supre når man er desperat, de fikser det meste. Tror du vil få raskere effekt av kiropraktor/ naprapat enn akupunktør. Ellers ligger jeg alltid med pute mellom bena og en som støtter magen. De verste nettene legger jeg meg på sofaen for da har jeg skikkelig støtte bak ryggen i tillegg. Og så får jeg mannen til å kna hoftene mine. Det er sinnsykt vondt siden jeg har så mange ømme punkter nå, men det hjelper. Hadde også brukt varmepute hvis jeg hadde hatt micro.
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 29. desember 2008 #3 Skrevet 29. desember 2008 Jeg bruker også pute under både mage og i mellom beina!! Ellers kan jeg anbefale å ligge i badekar(hvis du har det)det har hjulpet på mitt bekken, dog ikke permanent, men akkurat der og da! Ellers har mannen min og jeg måtte bytte side i sengen,da jeg har en myk madrass og han hard. Ellers er han super flink til å massere både legger,skulderblad,korsrygg osv! Ellers kan du kanskje prøve å sove litt mer på dagen, hvis du har anledning til det. Kanskje du kan få tatt igjen noe av det du mister på natten!?Masse lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå