Gå til innhold

Unnskyld meg for et litt direkte innlegg, men.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

.....hvordan er sexlivet deres?? Kjører dere på som normalt, eller har det dabba litt av? Jeg er gravid i uke 25 nå, og sexen er ikke helt tilstedeværende for tida.... Jeg vet ikke.....er kanskje redd for at det skal skje noe... redd for at jeg skal miste lillepia.... Men samtidig kjenner jeg at jeg leeengter etter sex!!! Samboeren vil, det skal ikke stå på det! Det er jeg som holder tilbake......

Huff, det ble kanskje litt personlig dette, skjønt; vi er jo ukjente for hverandre.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi har hatt like mye sex som vanlig, og ikke hatt noen problemer :)

klart det vil jo kjennes når du får orgasme...kanjse livmora rekker seg litt sammen sier noen. men enda ikke gjrt det til meg.men uansett så er det vanlig sier de...og litt blod er også vanlig.men det er pgav at i kjedeveggene er det anderledes, og man kan blø litt lettere fra dem..men det er nok normalt..

Skrevet

Det å være redd for å skade barnet med sex er ikke unormalt, med husk at babyen ligger godt beskyttet inni livmoren. Sex er ikke farlig. Har du problemer med det kan det være en ide å ta det opp med jordmor eller lege neste gang du er på kontroll, så kan de berolige deg.

Lykke til.

Skrevet

vi har prøvd å ha sex 4 ganger siden jeg ble gravid. Men pga ulike greier så har vi klart å fullføre bare 1 gang. jeg har vært sykt kvalm og har bekkenløsning, og gubben synes det blir for folksomt når babyen sparker. Så her er det tørke for tiden. Men det kommer seg vel etterhvert når ting går tilbake til det vanlige.

Skrevet

vel vi har mer eller mindre samme sexlivet som før sv. men jeg merker at jeg grunnet bekken ofte har vondt i bekkenet etterpå. jeg har også som regel sammentrekkninger i livmor etter sex så det er mer ubehag.

vi harheller ikkesammestillinger som før fordi enkelte ikke er så gode med mage og alt. sex lyst er noe som går opp og ned iperioder så deter ikke noe å bekymreseg for. men savner du det og fortsatt holder igjenn er dette noe dere bør snakke om. fortell han hvordan duføler selv om du føler deg teit. kansjedere kan blienige om og prøve forsiktig og se. ogat det er greit å bryte. og heller bare kose. det er viktig å kunne snakke sammen om dette. sex er ikke farlig for fosteret. dere skader det ikke på noen måte men det er mange som likevel føler det slik.

jeg er venter nr 3 denne gangernog ernå i uke 26 og minerfaring er at det er forskjellig hver gang og at å snakke om det er det som fungerer best.

Skrevet

Vi har hatt sex som før. Men fikk sopp etter forrige ukes rulling i høyet så nå har det vært en ukes sølibat her:o/

Skrevet

Sexlivet er ikke tilstedeværende.

Har vært sykt plaget av svangerskapskvalme, og sliter med bekkenet.

Er 30+6 i dag og jeg har blitt plaget med konstante soppinfeksjoner den siste mnd og da frister det i hvertfall ikke å ha sex.

Hjelper sambo på andre måter når det trengs, er jo bare for en periode.

Skrevet

Hva er dette sex som du snakker om?

Mistet lysten totalt forrige gang jeg var gravid, og det kom ikke tilbake heller.. Utrolig at jeg er gravid igrunn ;)

Kroppen og psyken slites ut av graviditet og fødsel. Selv skal jeg ta litt harde tiltak når denne spiren er født, men det går over for de aller fleste blir det sagt.

Skrevet

Er jo såvidt gravid jeg nå da, men kan jo fortelle fra mitt forrige svangerskap. Hadde sex som normalt hele svangerskapet vi. Men pga stor mage var det jo ikke alle stillinger som passet da, så bare å prøve seg frem. Det er slett ikke fare for å miste barnet om dere har sex, så hvis det er grunnen skal du ikke være redd :-)

Skrevet

Som mannen min sier: Hadde jo vært utrolig dårlig design om man ikke kunne ha sex mens man er gravid! Så bare kos dere, det er ikke farlig! :)

Skrevet

Heihei=)

Nå har jeg akkurat fått pos test, og vil heller ikke gjøre meg til uvenns med alle sånn med en gang, Meeen jeg har nå ei tulle på 2år fra før av, og har opplevd flere Saer. Jeg er faktisk blitt anbefalt å vente med samleie til jeg er 3mnd på vei, nettopp pga jeg har flere SAer.

for de aller fleste er det altså ikke farlig, men noen (sånn som meg) må vente til vi er 3mnd på vei. Så idag når jeg fikk pos test , etter jubel og funnet ut termindato osv, ble det også konstantert at det ikke blir samleie på et par mnd.

Men så skal sant sies at når de 3mnd har gått DA.. ;) funker ting som normalt for å si det sånn;)

Skrevet

Men hvorfor sidestiller alle sex med kun samleie? Det er da massevis av annet man kan gjøre for nytelsens skyld- munnsex, onanering og i det hele tatt. Om man er redd for samleie kan man da ha sex på andre måter?:)

Vi har nå iallefall det som før, koser oss like mye:P Er 21 uker på vei, det blir gjerne mindre av den mest heftige omgangen etterhvert som jeg kommer lenger på vei, men jeg håper nå ikke det blir helt tørke uansett!:)

Skrevet

Jeg hadde ikke sex under svangerskapet det hele tatt jeg...hehe....8 mnd uten gikk helt fint faktisk!! Synes det er ekkelt å ha sex med baby inni seg....men det er meg da.... Og nå er vesla 4 mnd..og hittil har jeg hatt sex 3 ganger! Blit en vanesak....men det skal sies at det gjør jææævlig vondt når vi først skal hoppe i senga! hoho.....tror det gror i gjen der nede jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...