Anonym bruker Skrevet 29. desember 2008 #1 Skrevet 29. desember 2008 Jeg har helt vondt i magen, for jeg er så spent:-) Familie og venner skjønner ikke hvorfor jeg ikke ville ha noen avtaler resten av jula:-p Herlighet det skal bli godt å se han igjen, kysse, elske, kose, snakke...
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2008 #2 Skrevet 29. desember 2008 Kos deg. Har fulgt historien din og gleder meg med deg. Men ingen kosing uten klær før dere er gift.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2008 #4 Skrevet 29. desember 2008 Kos deg:) Får håpe du ikke får uventet besøk av venner og familie da;)
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2008 #5 Skrevet 29. desember 2008 Bor heldigvis i bygård, litt opp i etasjene, og det er jo ikke alltid man er hjemme, ikke sant..:-p Det er noen få venner som vet at han kommer da, og vi skal på fest sammen på nyttårsaften hos mine venner:-)
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2008 #6 Skrevet 29. desember 2008 Do share all the juicy details :-p
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2008 #8 Skrevet 31. desember 2008 Dere kan jo gifte dere i den britiske ambassaden mens han er her, så får ungen du bærer på en pappa som bryr seg på ordentlig vis. ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå