pinglo Skrevet 28. desember 2008 #1 Skrevet 28. desember 2008 En viss person? Hviss eller viss? Mener ikke en vis en/klok en...
Patetica fåkksi Skrevet 29. desember 2008 #2 Skrevet 29. desember 2008 En viss person. Og det skrives slik, ikke skrivest
pinglo Skrevet 29. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. desember 2008 Takker. Da hadde jeg ihvertfall en ting riktig..altså, det ordet jeg lurte på..
pinglo Skrevet 29. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. desember 2008 eller...det blir vel orde..og ikke ordet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå