Curly-mor :) Skrevet 28. desember 2008 #1 Skrevet 28. desember 2008 ..og kun plaget av trøtthet så langt! Greit å slippe kvalmen, men på den andre siden har liksom kvalmen vært et bankers signal på at spira vokser og har det bra. Det ække bra å bli 4-barnsmor trur jeg, blir da bare mer og mer nervøs for hver gang *knis* Flere som har få/ingen plager så langt?
LillyMy+1<3 Skrevet 28. desember 2008 #2 Skrevet 28. desember 2008 Hei.. 8 uker jeg også.. Har vært kvalm i 1,5 uke, men ikke merka noe til det etter da.. Har hatt halsbrann 2 ganger, er ikke lengre så veldig trøtt. Puppene er litt ømme da, men bare hvis jeg klemmer på de.. Litt bekymra for at spiren ikke vokser lengre
Curly-mor :) Skrevet 29. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. desember 2008 Da deler vi samme bekymring Men alt er nok bra med spirene våre, er nok bare hodene våre som spiller oss et puss. Klem fra
ifie Skrevet 29. desember 2008 #4 Skrevet 29. desember 2008 8 uker i dag! Huhei hvor det går! Jeg blir kvalmere og kvalmere for hver dag som går, og først de siste par dagene har trøttheten begynt å ta overhånd. Jeg hadde ganske vondt i mage/rygg de første ukene, og ble litt bekymret pga det (jeg hadde en del smerter da jeg hadde SA), men så avtok det, og en liten periode hadde jeg ingen symptomer! Men...så kom jo kvalmen og trøttheten Å være trøtt er jo et flott symptom da!? (bortsett fra at det er slitsomt)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå