Gå til innhold

Symptomer, før HCG vises i urinen?

Anbefalte innlegg

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Vet jo av å lese her at det er mange som får symptomer ganske lenge før man får positiv test. Men når jeg tenker på det syntes jeg det er veldig rart at kroppen skal reagere på å være gravid, med så små mengder av HCG at det ikke vises på dagens følsomme tester? Noen fler som har tenkt over dette og kanskje vet hvordan det er mulig? Har etter EL vært veldig oppstupert. Trodde det var et tegn. Men siden det har gått over nå, tror jeg at det kanskje bare var tilfeldigheter. Kan det være tilfeldigheter og plaseboeffekten som gjør at det er så mange og sterke symptomer, før positiv graviditetstest?

Grunnen til at jeg undrer akkurat i kveld er at jeg 4 dagen på rad er kjempekvalm. Trodde det var pga den fete julematen. Men har jo ikke spist det på et par dager nå. Men testene er like blenda?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg visste nesten rett etter el at jeg var gravid med jenta mi...

Det er store ting som skjer i kroppen selv om HCG stoffet ikke er så mye av... Det begynner jo å skje i kroppen umiddelbart etter sædcella har truffet... Når kroppen går gjennom så store forandringer så er det ikke så rart man kan bli trøtt og kvalm og alt dette her.. Når har du IKM da??

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Har litt ureglemessig syklus. Men skal vel ha mensen mellom 30 des og 2 januar.

Skrevet

jeg hadde ikm på lørdag og testet en svak positiv test, men er nesten to uker siden jeg følte at noe var på gang med kroppen min, hehe, helt rart..

mitt første svangerskap merket jeg ingenting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...