Anonym bruker Skrevet 28. desember 2008 #1 Skrevet 28. desember 2008 er på flyttefot og har trengt ny dyne, men så fikk jeg en av noen som flyttet utenlands. denne er da i 140 * 220 Dynetrekka mine er i 140*200 hvordan blir det å skvise den på 220 inn i 200, blir det helt ekkelt og umulig å bruke den dyna i det trekket............ :-)
-------- Skrevet 29. desember 2008 #2 Skrevet 29. desember 2008 Skal du ha 220 dyne må du jo ha dynetrekk til det også...
Gjest Skrevet 29. desember 2008 #3 Skrevet 29. desember 2008 Hehe, har skviset inn sånn en gang fordi jeg ikke fulgte ordentlig med da jeg plukket ut dynetrekket jeg skulle bruke. Det ble ganske klumpete og dyna ville gjerne ligge kun på den ene siden av meg...anbefaler å kjøpe et 140x220 dynetrekk så du slipper kalde føtter og mye frustrasjon i natten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå