Gå til innhold

dynestørrelse > dynetrekk


Anbefalte innlegg

Skrevet

er på flyttefot og har trengt ny dyne, men så fikk jeg en av noen som flyttet utenlands.

denne er da i 140 * 220

 

Dynetrekka mine er i 140*200

 

hvordan blir det å skvise den på 220 inn i 200, blir det helt ekkelt og umulig å bruke den dyna i det trekket............ :-)

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal du ha 220 dyne må du jo ha dynetrekk til det også...

Skrevet

Hehe, har skviset inn sånn en gang fordi jeg ikke fulgte ordentlig med da jeg plukket ut dynetrekket jeg skulle bruke. Det ble ganske klumpete og dyna ville gjerne ligge kun på den ene siden av meg...anbefaler å kjøpe et 140x220 dynetrekk så du slipper kalde føtter og mye frustrasjon i natten :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...