mammapusen Skrevet 28. desember 2008 #1 Skrevet 28. desember 2008 Har termin i beg/midten av mars. Trenger en vognpose, men aner ikke hva jeg bør kjøpe. Noen forslag?
Hakkamella Skrevet 29. desember 2008 #2 Skrevet 29. desember 2008 Det er mange som anbefaler lammeskinnspose. Jeg har voksipose. Den kan jeg bruke lenger. Du kan jo bruke lammeskinn under en annen pose hvis du har arvet en med dunfyll, syntetisk fyll eller noe annet. Og teppe over.
mammapusen Skrevet 29. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. desember 2008 Takk for svar:-) Må nok snart ha meg en runde for å sjekke hva om finnes i butikkene her!
Fullt hus :) Skrevet 29. desember 2008 #4 Skrevet 29. desember 2008 brukte ikke vognpose til frøkna (hun var aprilbaby) skal ikke kle ungene for mye heller.. brukte bare klær, yttertøy og hadde dyne over Nå får jeg vinterbarn og skal bruke softbagen og ha dyne i den også. Et teppe under babyen også. så er det jo "lokk" på bagen
juliogdesember Skrevet 29. desember 2008 #5 Skrevet 29. desember 2008 Jeg er veldig glad i voksipose. Venter barn nr to nå i januar. Men brukte også voksiposen til forrigemann. Han ble født i august. Så jeg anbefaler en voksipose. Burkte den til førstemann var fedig med dagdupp, tre og ett halvt år gammel.
mn73 Skrevet 29. desember 2008 #6 Skrevet 29. desember 2008 Pga at jeg er allergisk, er lammeskinn og dunposer uaktuelle her, så jeg skal ha en voksi pose. Jeg skal bestille via Trumf, de har den i 4 farger til 1700 kr. Jobber i bhg, og har helt klart best erfaring med denne gjennom legging av mange barn fra 8 mnd til 3 år gjennom 8 år...
enda en Skrevet 29. desember 2008 #7 Skrevet 29. desember 2008 Anbefaler også voksiposen. Hadde lammeskinnspose til eldstemann, men den ble for åpen øverst. Måtte "pakke" inn med ullpledd i åpningen, og det var ganske upraktisk. Frem til han var 3-4 mndr var posen for stor, han "forsvant" inni den. Etter at han fylte året var posen for liten... Kjøpte voksipose til nestemann og er storfornøyd med den. Har brukt den til 2 barn, og skal bruke den til nestemann også.
camillaen Skrevet 29. desember 2008 #8 Skrevet 29. desember 2008 Voksi uten tvil. Enten Classic, Aktiv eller den nye urban. Selv har jeg aktiv og har brukt den fra fødsel og til 2 år på storebror, storfornøyd!
Gjest Skrevet 29. desember 2008 #9 Skrevet 29. desember 2008 Jeg har voksi urban og er vveldig fornøyd med den. Den er perfekt i størrelse for bagvogn så det blir ikke klumpete. Så følger det med en forlengerdel som settes på når barnet blir større og da kan posen brukes så lenge du trenger pose:-)
mammapusen Skrevet 29. desember 2008 Forfatter #10 Skrevet 29. desember 2008 Flott, tusen takk for alle svar:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå