endelig gravid :) :) !! Skrevet 28. desember 2008 #1 Skrevet 28. desember 2008 Jeg vet at mange kan reager på det jeg skriver nå.... Men sannheten erjo det at jeg ønsker meg en sønn... Har 2 jenter fra før,og jeg kan av personlige sykdommer osv kanskje ikke bli gravid igjen om noen år. Vi ønsker et barn til ,men hva om det blir ei jente til?? Vi kommer til å ELSKE henne uansett Men det er jo bare det ønsket dypt i hjertet ... drømmen om å få en sønn jeg også .... Hva kunne jeg gjort for å øke sjangsene ?? Håper på masse svar
Chaiemae Skrevet 28. desember 2008 #2 Skrevet 28. desember 2008 Kanskje ikke riktig side å legge ut spørsmålet på. Her er vi mange som er sjeleglad dersom vi noen gang får oppleve og bli gravid.
frk bulle Skrevet 28. desember 2008 #4 Skrevet 28. desember 2008 Kjenner jeg blir ekstremt provosert!! Har du i det hele tatt problemer med å bli gravid du?!? På dette forumet tviler jeg på at sympatien for "problemet" ditt blir så lett å hoste fram,for å si det sånn!! Seriøst-skjerp deg!!!
Kanutten80 gutt 08 og gutt 10 Skrevet 28. desember 2008 #5 Skrevet 28. desember 2008 Noe så dumt! Skjønner jo det at du bare skriver her for å såre og lage kvalme. Eller så har du veldig lav IQ spørr du meg. Håper på masse svar, ja det får du nok. Men ikke på spørsmålet. Jævla hore i anorakk sier jeg.
endelig gravid :) :) !! Skrevet 28. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 28. desember 2008 Alle sliter med sitt ..... Sant jeg skrev dette inn på en feil side ,men dere som sliter med deres burde vel være litt mer forstårelsesfulle når andre åpner seg for sine problemer....Så har ikke noe grunn til å skjerpe meg.... Og greit at det er forskjellige forum her inne ,men mennesker som virkelig ønsker seg noe og sliter med å realisere drømmen (som mange her inne) burde kanskje vært litt mer forstårelsesfulle ..... ikke no vits i å "angripe på denne måten " lykke til .... og husk å se ting fra andres side også ,.,,,,,
endelig gravid :) :) !! Skrevet 29. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 29. desember 2008 hæææ?? Jeg som lager kvalme?? Se hva du skriver da.... Du må virkelig ha lav IQ........ For en jævla frustrert frue .......... En jævla hore i anorakk kan du være selv... jævla kvalme dritt..... må jo kunne si hva jg føler uten frustrerte dg trenger å være såå jevlig kvalm ... ikke rart du sliter .... stakkars
Kanutten80 gutt 08 og gutt 10 Skrevet 29. desember 2008 #8 Skrevet 29. desember 2008 Jeg sliter ikke jeg. Men det ser jo ut som at du sliter, som har dette "luxus" problemet ditt. Stakkars meg er det heller ikke. Er nok mange som reagerer på innlegget ditt i morgen når folk har våknet. Grunnen til at jeg reagerte på det du har skrevet her, er at det er jo i helt feil forum. Her inne er det bare folk som drømmer om å få barn. Å kjønn har ingen betydning for oss. Det å ikke kunne få barn er veldig vondt og et sårbart tema for de fleste her inne. Så kall meg gjerne frustret frue, men tenk så vondt det er for folk her inne å lese innlegget ditt. Ser du har lagt ut dette på skravle også, det er et mer riktig forum for å si det sånn.
frk bulle Skrevet 29. desember 2008 #9 Skrevet 29. desember 2008 Så du annser det som et PROBLEM at du ikke har en sønn?? stakkars deg..beklager virkelig,klarer ikke å se dette fra din side,du får null sympati her i gården.Og hvorfor skulle vi som sliter med å FÅ barn være mere forståelsesfulle for ditt såkalte problem??? Tror vi har nok med våre egne problemstillinger,som du tydeligvis ikke aner en dritt om!!
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 29. desember 2008 #10 Skrevet 29. desember 2008 Æsj så råtten du er hovedinnlegger. Joda-du kunne postet dette innlegget ved en feil. Men da hadde du gjerne beklaget det etterpå. Det virker viktigere for deg å spre eder og galle, så hvorfor så oppgitt over at du får litt møkk tilbake ? Ærlig jabba er jeg ikke videre opptatt av om du noen sinne får deg en sønn.Det opptar meg mere om du virkelig er i stand til å ta vare på de 2 barna du har i fra før...
Emma*den lykkelige venter Skrevet 29. desember 2008 #11 Skrevet 29. desember 2008 Inne og sprer juleglede blandt de ufrivillige barnløse ser jeg...det var jo hyggelig.......NOT. Som du sikkert har skjønt blir vi provosert av slike ønsker som du framstiller. Hadde jeg vært deg hadde jeg sneket meg stille og rolig ut herfra igjen og prøvd på et annet forum istedefor
Søskenhåp adopterer Skrevet 29. desember 2008 #12 Skrevet 29. desember 2008 Greit nok at du ønsker deg en sønn framfor en datter til - det er lov det, men å fremstille det som et "problem" om du skulle være så "uheldig" å få nok en velskapt datter blir for meg og alle andre på dette forumet (og jeg håper alle ande forum) helt meningsløst og veldig provoserende. Ja tenk om det ikke blir en gutt? KRISE! I tillegg legger du det fram som om du har et problem og sliter på linje med oss som har problemer med å bli gravide i det hele tatt. Du kan vel seriøst ikke forvente deg noe sympati. Det var også du som posta et innlegg om det å dra til Russland for å ta IVF der fordi da kunne man få bestemme kjønnet på barnet ved å sette inn et "gutte-egg". Hvis du tror IVF er noen "quick-fix" som du tydeligvis gjør så ønsker jeg deg god tur. Du vil nok få deg en overraskelse.
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 29. desember 2008 #13 Skrevet 29. desember 2008 Lammeull, du vet tydeligvis ikke hva du gjør når du poster et sånt innlegg her inne. Som de fleste andre som kan få barn på vanlig måte så skjønner du ikke hva jentene her inne går gjennom. IVF/ICSI er en veldig tøff prosess. Masse skreving for alle leger som skal sjekke, masse medisiner, bivirkninger og for noen en del smerter. For ikke å snakke om det som skjer psykisk. Det kan ta mange forsøk før en er så heldig å bli gravid. Og for noen så å miste igjen. Hadde du fulgt mer med her inne hadde du sett at jenter mister hver uke her inne og noen klarer det aldri. Mange som meg selv tror det er plankekjøring før du begynner prosessen. Men det skal jeg love deg at det ikke er. Det kan være et tøfft helvete fra A-Å. Derfor blir jentene her inne så provosert når noen kommer med et innlegg som ditt. Det er helt FEIL side og legge det ut på. Legg det ut på GUTT/JENTE der er det nok av disse useriøse innleggene. Du skal være så glad for de barna du har og ikke tenke kjønn. Er mange som aldri får den muligheten en gang. Ikke engang med IVF som det ser ut som du tror.
Gjest Skrevet 29. desember 2008 #14 Skrevet 29. desember 2008 God jul, og med ønsker om mer hjerneceller for det nye året.
maria isabell Skrevet 29. desember 2008 #15 Skrevet 29. desember 2008 huff, forstår at du ønsker en gutt, men vær glad du har to barn og at de er friske... eg har en jente og gutt,men min gutt er syk og det gjør vont langt inni et mamma hjerte når lille gutten har det vondt.... se ting i perspektiv,vær glad du kan få barn og at de ikke har det vondt... her er en takknemlig uansett om det er gutt el jente, kanskje du kan lære noe her? i sommer møtte vi noen som valgte ut en gutt...de hadde to nydelig e jenter, så fortalte faren stolt at de hadde betalt 20 000 dollar for å bli gravid og få en gutt???? de ønsket seg så veldig en gutt...der står de nydelige to jentene og føler seg lite ønsket og faren forteller om hvor mye han gleder seg til gutten som kommer....
endelig gravid :) :) !! Skrevet 29. desember 2008 Forfatter #16 Skrevet 29. desember 2008 Jeg beklager jo virkelig hvis jeg har klart å såre noen her... Var ikke meninga å gjøre dette , eller lage kvalme uansett... Mange har misforstått meg ,Det står jo heelt klart at jeg vil elske Jenta uansett .. det er jo mitt eget kjøtt og blod ! Og det er jo veldig trist at mange her inne drømmer om å idetheletatt få et barn.. Men når jeg sier at jeg har lagt ut dette på feil forum osv synes jeg likevel det er like respektløst av dere å si så mye sårende tilbake .... Alle sliter med sitt ,og jeg kan jo få låv til å mene at jeg virkelig drømmer om å få en sønn jeg også ,selv om mange her inne drømmer om å ideheletatt få et barn ... men man trenger ikke å være så bitter .... det er som om jeg skulle bli sinna fordi en som bare har sønner ønsker seg ei jente osv.... det er faktisk ikke det største problemet dere har heller jenter ..... Tenkt på adopsjon?fosterbarn?? D finns muligheter.... Beklager igjen ... Men syns dere burde se ting lit fra andres side også , og ikke bare deres når det kommer til ønsker om barn ...
LykkeligSomMamma Skrevet 29. desember 2008 #17 Skrevet 29. desember 2008 Og akkurat der du prøver å ro deg inn rør du deg lenger ut. Først legger du ut et taktløst innlegg blant oss som sliter med å i det hele tatt teste positivt, krydret med at du kalte ei for hore. Hvis ikke å kalle henne hore var for å være ekkel lurer jeg på hva du pleier å si for å være hyggelig. Og nå runder du av med å si at dette ikke er det største problemet vi har. Jeg pleier å unngå debatter som dette, men syns jeg vil og bør slutte meg til de andre og be deg poste i andre fora enn dette. Se på hvor mange som har svart deg- du er i utakt med oss.
Søskenhåp adopterer Skrevet 30. desember 2008 #18 Skrevet 30. desember 2008 Nå får du klappe igjen lammeull, "faktisk ikke det største problemet dere har heller" - er du fullstendig på vidda du eller??? Du som sitter der med 2 døtre og har et luksusproblem ved at du vet ikke om du tør få et barn til ved fare for at det da ikke kan bli en gutt sitter altså der og formaner oss om at VI ikke har problemer??? Er du klar over hvor mye mange av oss har gått igjennom? Er du klar over hvor mye det koster fysisk, psykisk og også økonomisk dette her som VI må gå igjennom? Du er vel også klar over at det er mange års ventetid på adopsjon og at det koster minimum 100 000 å adoptere et barn? Det er faktisk mange her hvor det også blir økonomien som hindrer en i å få et barn men det er vel neppe en reell problemstilling hos deg siden du faktisk vurderer å dra til Russland for å garantere ønsker ditt oppfylt. Jeg synes faktisk synd på sånne som deg hvor slike problemstillinger som du skisserer opp faktisk er viktige. Du må ha et fattig liv. Og takk til deg!
frk bulle Skrevet 30. desember 2008 #19 Skrevet 30. desember 2008 Jenter,jeg tror vi bare må innse at den godeste lammeull er rimelig enkel i knotten,tydelig på den patetiske måten hun formulerer seg på.Empati og denslags ord er fremmedord for den dama.Tydeligvis hjernekapasitet på linje med en MYGG!!
endelig gravid :) :) !! Skrevet 30. desember 2008 Forfatter #20 Skrevet 30. desember 2008 jøss ... dette ble et populært innlegg ...... Trekker tilbake beklagelsen .... Den fortjener ingen av dere .... OG ikke fortjener dere å få barn heller ,og barnet fortjener ikke å få sånna kortsynte mødre som dere Kos dere videre i hekseverden ... HEKSER
Maddiken Skrevet 30. desember 2008 #21 Skrevet 30. desember 2008 Lurer på om lammeull er her kun for å provosere, for det finnes vel ikke så uvitende og dumme mennesker i virkeligheten? frk bulle, har ikke mygg mer hjernekapasitet? ;-) Eneste grunnen jeg synes det å velge kjønn er riktig, er hvis man har genetiske sykdommer som gjør at om man enten jente/gutt gjør at barnet er veldig sykt... Og dermed kan utelukke syke barn. Men det blir en HELT annen problemstilling. Synes det er på plass med en unnskyldning om du virkelig mener dette lammeull?
endelig gravid :) :) !! Skrevet 30. desember 2008 Forfatter #22 Skrevet 30. desember 2008 RUSSLAND RUSSLAND RUSSLAND ... har aldri sagt jeg skal det heller,men jeg husker å ha lest et innleg her et sted om noen som kjente noen som skulle det ..... Og å få en sønn er ikke noe mindre drøm enn dere sm ønsker dere et barn ... drøm er en drøm ... luksusproblem eller ikke... Slapp av frustrerte fruer... jeg synss oxo det at dere stresser såå jevlig med å få barn ,når dere vet dere ikke kan ,men likevel absulutt SKAL få barn er et luksusproblem... Det er sikkert en mening med at dere ikke får barn..
endelig gravid :) :) !! Skrevet 30. desember 2008 Forfatter #23 Skrevet 30. desember 2008 Hei Pysekatten venter jente i mai Jeg viser virkelig respekt på hvordan du forklarer meg ting her... Dette er måten det skal gjøres på ... LYKKE TIL videre .. mange jenter her inne har noe å lære av deg..
Mini'en Skrevet 30. desember 2008 #24 Skrevet 30. desember 2008 Lammeull...., jeg som trodde at sauer var allrighte dyr..., du må da lide av et alvorlig tilfelle av skrapesyke. Bææædi til deg og dine krenkende uttalelser!!!
Nøtt Skrevet 30. desember 2008 #25 Skrevet 30. desember 2008 Hehe, sidestiller du ønsket om et barn med ønsket om en gutt? Hører du virkelig ikke selv hvor absurd det er?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå