Gå til innhold

Kjære tornerose, gidder du se her litt? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har skrevet på det andre innlegget ditt, under mitt "gamle" nick; Løvinnen92.. Du får opp at jeg blir gravid i februar og at det blir en jente.. Og 3 barn i alt.. Spennende at du kom fram til det da! :) Har nemmelig blitt spådd jente i første svangerskap også, av en annen her inne.. Og 3 barn totalt :o)

Tror du at du kan se noe om de andre barna du får opp? kjønn, og evt. når de blir født? :o) Garviditet og fødsel, hvordan blir de? Og blir alle barna med han jeg er sammen med nå?

Blir det oss to for alltid? :o) Ekteskap? og når tror du vi flytter sammen?

Hvordan tar familien til begge det?

Håper ikke det er for mye til bry.. ;o)

Min fødselsdato er 22.08.1992

Hans er 02.04.1992

Takk på forhånd! :o) Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei=)Hmm... Noe av det blir litt vanskelig, er ikke synsk;)Har bare en pendel... Artig om det er riktig da:)Men kan prøve noe:

1. De 2 siste barna spår pendelen at det blir en gutt som nr 2 og jente igjen som nr 3...

2.Pendele viser ja på at du vil få barn med den samme.Den sier også ja til ekteskap. Men noe noe dypere vet jeg ikke dessverre...:)

Man skal ikke stole for masse på det her, men det er jo spennende og ganske artig:)

Skrevet

Jaja, tar det med en klype salt! ;o) Men er bare litt vittig at det er 3 her inne som har spådd at jeg får jente som første :o) !! Og at jeg får 3 barn er det to som har følt ;o) Så det blir spennende ja! :o) Men tror du virkelig jeg blir gravid i Februar? I 2009? Eller neste år?

Takk for at du tok deg tid! :o) klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...