Jente92 Skrevet 28. desember 2008 #1 Skrevet 28. desember 2008 Har skrevet på det andre innlegget ditt, under mitt "gamle" nick; Løvinnen92.. Du får opp at jeg blir gravid i februar og at det blir en jente.. Og 3 barn i alt.. Spennende at du kom fram til det da! Har nemmelig blitt spådd jente i første svangerskap også, av en annen her inne.. Og 3 barn totalt ) Tror du at du kan se noe om de andre barna du får opp? kjønn, og evt. når de blir født? ) Garviditet og fødsel, hvordan blir de? Og blir alle barna med han jeg er sammen med nå? Blir det oss to for alltid? ) Ekteskap? og når tror du vi flytter sammen? Hvordan tar familien til begge det? Håper ikke det er for mye til bry.. ;o) Min fødselsdato er 22.08.1992 Hans er 02.04.1992 Takk på forhånd! ) Klem
EnNySpire:) Skrevet 28. desember 2008 #2 Skrevet 28. desember 2008 Hei=)Hmm... Noe av det blir litt vanskelig, er ikke synsk;)Har bare en pendel... Artig om det er riktig da:)Men kan prøve noe: 1. De 2 siste barna spår pendelen at det blir en gutt som nr 2 og jente igjen som nr 3... 2.Pendele viser ja på at du vil få barn med den samme.Den sier også ja til ekteskap. Men noe noe dypere vet jeg ikke dessverre... Man skal ikke stole for masse på det her, men det er jo spennende og ganske artig:)
Jente92 Skrevet 28. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. desember 2008 Jaja, tar det med en klype salt! ;o) Men er bare litt vittig at det er 3 her inne som har spådd at jeg får jente som første ) !! Og at jeg får 3 barn er det to som har følt ;o) Så det blir spennende ja! ) Men tror du virkelig jeg blir gravid i Februar? I 2009? Eller neste år? Takk for at du tok deg tid! ) klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå