Gå til innhold

Vektklubb.no, er det verd pengene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet hva som skal til, alt jeg mangler er motivasjon. Også trenger jeg inspirasjon til å lage gode middager som både stor og liten kan spise. Finner jeg sånne oppskrifter der inne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror uansett at det kreves en god porsjon motivasjon og selvdisplin. Jeg meldte meg inn for 6 mnd, men for meg var det penger rett ut vinduet. Gadd aldri å engasjere meg 100% og notere alt jeg spiste.

Jeg vil heller anbefale Grete Roede. Det funket ihvertfall bedre for meg og min manglende selvdisiplin. Litt bedre når man får oppfølging og gode svar. Vektklubb er sånn upersonlig masseproduksjon.

Skrevet

Det er verdt pengene om du er motivert og klar til å føre opp alt du spiser ned til smøret på brødskiva og stekeoljen til kyllingen... Er masse oppskrifter der også :o)

Skrevet

Jeg syntes det.Jeg gikk på det i fjor før jeg ble gravid. Det som var det beste var at jeg fikk veldig gode vaner. Spiste riktig og sjelden brus,junk og godis. Savnet det ikke heller da det ble en vane og ikke spise/drikke det. De er nesten borte nå så jeg skal begynne på etter jul (5kg skal bort..ikke mye men de plager meg).

Det er gode oppskrifter der og ikke minst enkle. Alt skal jo veies så jeg anbefaler å kjøpe en elektronisk kjøkkenvekt. Virker kanskje tungt men etter 1-2uker så blir du vant med det.

Skrevet

hjalp ikke på meg.....

fant ikke motivasjonen på vektklubb.no heller jeg gitt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...