blond Skrevet 28. desember 2008 #1 Skrevet 28. desember 2008 Rart å tenke på, men tror de har godt av det. Det blir for mange dager hjemme ellers.
Gjest Skrevet 28. desember 2008 #2 Skrevet 28. desember 2008 For mange dager hjemme? Hva mener du? Har barn vondt av å være hjemme i romjulen.....
-------- Skrevet 29. desember 2008 #3 Skrevet 29. desember 2008 Nei, her blir det ingen bhg i romjula.. Her skal vi kose oss hjemme frem til 5.januar. Men tror ikke han kjeder seg for det om, for han ha masse leker å leke med. Idag får vi besøk, så da har han lekekamerater. Ellers så finne vi på ting sammen som familie, eller bare slappe av... VI er en familie som mener at det trenger ikke skje noe hver dag. Jeg syns det er kjempe godt med fri, og det syns vell både mann og sønn også tror jeg.
-------- Skrevet 29. desember 2008 #4 Skrevet 29. desember 2008 Vi gjør det sånn for vi kan da, vært heldig når det kommer til jobbing i romjula.. Hadde vi begge måtte jobbe i dag så hadde vi jo måtte levere i bhg.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 29. desember 2008 #5 Skrevet 29. desember 2008 Her blir det ingen barnehage i romjula. Hun skulle egentlig 2.januar, men samboern mener det ikke er noe vits å sende henne da heller siden eldsteamnn uansett er hjemme da. Og Samboern er hjemme og har mulighet å ha henne hjemme. 5 januar er det planleggingsdag, hun skal derfor ikke i barnehagen for 6.januar.
blond Skrevet 29. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 29. desember 2008 De har hatt en fin dag i bhg og sfo i dag, ville ikke hjem da de ble hentet. Deilig med hverdager, synes jeg. Minstemann har ikke vært i bhg på 11 dager så han var litt sjenert da vi kom i morges, men hadde det helt topp da han traff på en av bestevennene sine.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 29. desember 2008 #7 Skrevet 29. desember 2008 Mine har fri nå hele jula. Og det er herlig syntes jeg. Vi sover lenge om morgenen alle sammen. Og de er glade for å ha fri, og tror de syntes det er desto kjekkere å begynne igjen etter ferien da.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2008 #8 Skrevet 29. desember 2008 ungene var i barnehagen idag,men jeg var litt skuffet når jeg hentet dem.grunnen til at de ikke var hjemme me meg,er at jeg må slappe av en del pga premature rier og bl.når jeg hentet dem så var de skikkelig hypre.de hadde ikke vært ute,for det var for glatt.de hadde derfor sett 2 filmer i barnehagen.ungen trengte mye aktivitet når de kom hjem.kommer til å si fra i morgen om de heller kan finne på noe annet
stjernestøv<3bella Skrevet 29. desember 2008 #9 Skrevet 29. desember 2008 Jeg har min datter hjemme hele julen, men hun har veldig lyst til å dra i barnehagen nå da.. savner vennene sine Men har hatt fri siden slutten av november så ville ha litt ekstra kosetid med henne i julen siden jeg føler jeg har litt mindre tid til henne når jeg er på skolen Men tror ikke barn har mer vondt av å være i barnehagen nå i romjulen enn å slappe av hjemme, er jo opp til hver enkelt å finne ut hva som passer sin familie best
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 29. desember 2008 #10 Skrevet 29. desember 2008 Hørtes merkelig ut. En ting at de ikke går ut, hvis det er så glatt at det var farlig, men går jo ann å finne på masse aktivitet inne også. Hos oss forteller de om, og jeg ser på bilder om, hinderløyper inne. Og turn og dans og andre aktiviteter. Film er så sjelden at det tror jeg faktisk ikke har hendt. Annet enn filmer av seg selv som barnehagen har filmet. Du må si fra i morgen. Skjønner godt du har de i barnehage når du selv trenger ro og fred. Jeg hadde også barna i b.hage da jeg var gravid og var sofaliggende hele dagene nesten. Skulle de da bare sett film i b.hagen kunne de likegodt hvert hjemme og sett på tv med meg. Syntes det var herlig og da kose med dem om kvelden og vite at nå kunne jeg kose meg skikkelig og vite at de hadde fått vært i masse aktitivet gjennom hele dagen. Og så klarte jeg å bruke det av overskudd jeg hadde på dem:)
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 29. desember 2008 #11 Skrevet 29. desember 2008 mine barn er hjemme i romjulen, for første gang:) Grunnen er vel fordi det er første gangen jeg ikke jobber... men forstår godt foreldrene som trenger å "slappe" av litt....ALLE er ikke supermødre, men bare helt vnlige mennesker som meg og deg:)))
bambi på isen Skrevet 30. desember 2008 #12 Skrevet 30. desember 2008 Mine er hjemme, men tror både de og jeg hadde hatt godt av at de hadde vært i banehagen en av dagene ihvertfall, men storebror er jo hjemme uansett, siden sfo er stengt. Så de er nå her, må jo ærlig innrømme at jeg ikke underholder de så veldig, de får leke på egen hånd. Akkuart nå sitter de å ser på film, og jeg har lagt inn musikk på ipoden, for jeg skal på trening når pappaen kommer hjem;-)
stjernestøv<3bella Skrevet 30. desember 2008 #13 Skrevet 30. desember 2008 Må innrømme at jeg ikke aktiviserer min datter veldig i romjulen heller Hun er inne på rommet sitt å leker med alle de nye lekene sine, så det tar vel noen dager før hun kommer ut igjen hehe.. Men tror hun hadde likt noen korte dager i barnehagen å møtt venninnene sine igjen også, spør hver morgen når hun skal tilbake i barnehagen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå