Gjest Skrevet 28. desember 2008 #1 Skrevet 28. desember 2008 Trenger litt tips jeg;) Her blir det bare samoer, jentungen og jeg. "alle andre" skal på fest og denslags, så da regner jeg med at han benker seg foran pc`en og jeg ser en film før vi trasker ut og beundrer himmelen. Men om noen har tips til en koselig måte å feire nyttår på, blir jeg kjempeglad:)
børdi Skrevet 28. desember 2008 #2 Skrevet 28. desember 2008 Skal feire hos et vennepar. Blir 4 voksne og 5 unger. Kose oss med kalkun og vin og ungeskrål..
Gjest Skrevet 28. desember 2008 #4 Skrevet 28. desember 2008 Feiret alltid nyttår til sengs med champagne og levende lys. Det var en veldig hyggelig klisje
mai mammaen til to Skrevet 28. desember 2008 #5 Skrevet 28. desember 2008 vi skal gå nyttårsbukk med eldste for første gang i år. hun er 2 år.. tenker at vi går i 16-16.30 tiden. skal da gå med en venninne av meg og hennes to barn. tenkte å høre om nabogutten ville bli med og... så skal venninnen min og barna videre. hun skal ha barnevakt og på fest. men jeg nekter å dra på fest når jeg har små barn. da er nyttårsaften for dem. så vi skal lage pinnekjøtt og kose oss hjemme. er alltid litt folk her ute som vi bor. bor i boretslag så tenkte vi skulle ut å treffe dem litt osv.. blir nok kjempe kjekt. datteren vår kommer til å være helt giret når hun får sett rakettene.. og alle nyttårsbukkene
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 28. desember 2008 #6 Skrevet 28. desember 2008 Skal først på dagvakt.. Så skal vi til svigers på middag.. Så drar vi hjem og legger junior, koser oss med godis og film.. Så regner jeg med at junior våkner når rakettene kommer, og da får han se på dem før han legger seg igjen..
Gjest Skrevet 29. desember 2008 #7 Skrevet 29. desember 2008 Her bllir jeg å mini alene, pappaen skal på nattvakt...... Men vi får det fint likevel!!!
BettyBoob Skrevet 29. desember 2008 #8 Skrevet 29. desember 2008 er invitert på hyttetur til et vennepar, så da blir det det!
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 29. desember 2008 #9 Skrevet 29. desember 2008 Vi blir hjemme ,skal lage en god middag , se film og avslutte kvelden med å se på rakettene :=)
Gjest Skrevet 29. desember 2008 #10 Skrevet 29. desember 2008 Vi skal være hjemme, lage pinnekjøtt middag, kose oss med snuppa, legge henne når hun er trøtt og se på film Vi skulle egentlig på hyttetur, men gidder ikke reise så langt for ett døgn. Så skulle egentlig pappa og lille søstern min komme, men begge avlyste i går, så da blir det bare oss 3
3b@rnsmor-30* Skrevet 29. desember 2008 #11 Skrevet 29. desember 2008 vi skal feire med søstra mi og hennes familie hos mine foreldre. søstra mi og familien bor i stockholm, og vi har faktisk ikke sett dem siden nyttår i fjor... så vi gleder oss. ellers pleier vi alltid å spise litt god mat og kose oss på nyttårsaften. pynter oss også. uansett om vi er flere eller bare oss..
Mille** Skrevet 29. desember 2008 #12 Skrevet 29. desember 2008 Jeg skal på senvakt, resten av gjengen skal til noen venner av oss, så får jeg komme etter når jeg er ferdig på jobb. Tror vi blir 7 voksne og 7 barn. ) Koselig tips hvis man "bare" er hjemme er å pynte seg, dekke fint bord og lage god mat. Spille spill sammen, se litt på TV kanskje, og se på rakettene ved midnatt. )
Gjest Skrevet 29. desember 2008 #13 Skrevet 29. desember 2008 Vi skal ned til naboen, som er bestekompisen til sambo. Han har en gravid dame og vi har 2 små barn, så da blir det kalkunmiddag hos han. Ganske greit at vi bor i samme blokk mtp hun minste, i tilfelle det blir vanskelig for henne å sove der, da kan jeg bare ta henne med meg opp uten å ødelegge for storebror : )
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 29. desember 2008 #14 Skrevet 29. desember 2008 jeg, samboeren min og lillevræl skal være hjemme alene og se på band of brothers og spise god mat:) Lillevræl er blitt megavræl pga tenner, så vi holder oss hjemme og koser oss.. Blir deilig å ha en rolig kveld med bare oss etter alt julestyret:)
Simba Skrevet 29. desember 2008 #15 Skrevet 29. desember 2008 Regner med at vi blir hjemme, barna og oss. Kjempekoselig, men føler liksom at alle andre er med noen denne dagen. De som vi kunne tenkt å feiret med bor ikke her. Ellers føler jeg at vi liksom passer inn, litt trist men sånn er det. Noen andre som har det slik?
Gjest Skrevet 29. desember 2008 #17 Skrevet 29. desember 2008 vi skal kose oss hjemme, kjærsten, meg og snuppa mi. vi skal lage vår favoritt mat, ha masse godis og se film så skal vi se på rakettene kl 12 og dele vårt første nyttårskyss hehe.. gleder meg sååå til det!! er vår første nyttårsaften sammen, så vi skal bare kose oss neste år blir det baby og hans barn også her, så da blir det nok mere action
Gjest Skrevet 29. desember 2008 #18 Skrevet 29. desember 2008 Skal være hos et vennepar og spise pinnekjøtt. Blir 4 voksne og 3 unger.
lure Skrevet 29. desember 2008 #19 Skrevet 29. desember 2008 Snuppa er hos pappan sin, så da er det bare meg og samboeren min hjemme. Han skal på natt-skift kl 2200 så vi koser oss med en god middag før han drar. Resten av kvelden blir vel forran tv og data. Jeg er bedt inn til naboen, men vet ikke om jeg har lyst, får se.
simba>>>3gutter Skrevet 29. desember 2008 #20 Skrevet 29. desember 2008 Vi skal til egentlig ett vennepar alle sammen, men nå har junior dratt på seg en ørebetennelse og er veldig urolig om natta og mini er forkjølet og sover også dårlig. Blir de ikke merkbart bedre i løpet av de to neste dagene blir vi hjemme, og da kommer vi til å lage noe god mat, pynte oss litt og bare kose oss før vi går ut for å se på rakettene.
piano♫ Skrevet 29. desember 2008 #21 Skrevet 29. desember 2008 Vi inviterer søsken og foreldre/svigerforeldre + besteforeldre til restefest/spleiselag. Alle tar med et fat med no` godt, og så supplerer vi litt. Spiser i sekstida, får med oss nyttårstalen, skravler og koser oss utover kvelden. Når besteforeldra har tatt kvelden og ungene er i seng, er det noen som tar seg en liten en, men det blir stort sett med en. Kjempetrivelig tradisjon :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå