venter_nr_2 Skrevet 28. desember 2008 #1 Skrevet 28. desember 2008 å sende inn søknaden om foreldrepenger om ca 1 ukes tid( har termin 11 mars, så permisjonen min skal starte 18.feb)? Har ikke fått tilbake skjemaet med inntektsopplysninger fra min sjef ennå, også er han på ferie hele neste uke
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 28. desember 2008 #2 Skrevet 28. desember 2008 Nei ikke for sent det tror eg
Babyønske �� Skrevet 28. desember 2008 #3 Skrevet 28. desember 2008 Er forsåvidt aldri for sent så lenge du søker før fødsel, men kan være du ikke får utbetaling fra når du går ut i permisjon hvis du er litt sen med å søke. Les mer om det på nav sine sider Jeg trodde jeg sendte inn i god tid (slutten av oktober, begynte i permisjon 11 des), men har enda ikke fått den innvilget, så vet ikke når jeg begynner å få betalt. Hører til et lite nav-kontor.
venter_nr_2 Skrevet 28. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. desember 2008 Takk for svar, skal klare å få levert de før fødselen(så sant den ikke starter neste uke, hi hi, men det er det jo liten sjanse for) Med førstemann var jeg tidlig ute med å søke, men har visst tatt ting litt mer avslappet denne gangen... å tenkt at det er lenge igjen, men tiden går visst veldig fort.... Jeg hører også til et lite nav-kontor, får håpe de har satt inn ekstra styrker på nyåret Får håpe du snart får utbetalt penger, Babyønske - Høygravid m/gutt, men kan jo være godt å få litt etterbetalt av og til også....
Fjerdemann på vei Skrevet 29. desember 2008 #5 Skrevet 29. desember 2008 De forrige gangene har jeg søkt ca tre uker-en mnd før jeg gikk ut i permisjon, og det holdt i massevis det. Men det kommer selvfølgelig ann på hvor travelt ditt navkontor er, men det er jo ikke verre enn at du får det etterbetalt etterpå. Det er i alle fall bedre å heller vente lenger med å levere, og at alle opplysninger er korrekte, enn å levere ufullstendige opplysninger, ellers får du bare avslag i posten, og må gå gjennom klagesak, og det tar tid. (Been there, done that... Bare at det var NAV sin feil, fordi de sa de hadde alt de trengte av papirer, når de ikke hadde det...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå