Thessa og Bebbis Skrevet 28. desember 2008 #1 Skrevet 28. desember 2008 Jeg synes jeg har vært nok kvalm egentlig. Skal sies at jeg har blitt bedre etter uke 15, men er fortsatt plaget med kvalme som plutselig kommer. Og plutselig går. Er det noen som kan komme med råd? Eller som er i samme situasjon. Det hjelper faktisk litt å høre om andre som har det like kjipt :-P Neida. Men jeg vet bare ikke hvordan dette skal fungere i forbindelse med jobb. Jeg føler meg bare som den syte kjærringa. Og jeg jobber bare 50% og må ta pauser hele tiden og er aldri i form når jeg er der. Syte innlegg, men godt var det! :-) Hilsen en ellers veldig lykkelig
snella med spire Skrevet 28. desember 2008 #2 Skrevet 28. desember 2008 kanskje ikke en trøst men jeg spydde i 8 mnd med første mann hadde sikkert gjort det i ni hvis han ikke hadde blitt født en mnd fortidlig
Thessa og Bebbis Skrevet 28. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. desember 2008 Åh, herregud. Stakkars deg!!! Var du sykemeldt hele svangerskapet da eller?? Opplevde du at legen ikke trodde deg? Jeg får den hele tiden slengt i trynet at kvalme gir seg etter en viss tid.. Vel, vet ikke hvor lenge jeg må vente jeg...
snella med spire Skrevet 28. desember 2008 #4 Skrevet 28. desember 2008 var sykemeldt i 4 mnd så kom jeg til legen og hun bare lo av meg og sa at det å være gravid ikke er en sykdom kom deg i jobb. jobbet i 1 mnd og ble ikke bedre løp mellom doen og det jeg holdt på med, skiftet lege og ble aktiv sykemeldt så jeg kunne gå de dagene det ikke var så ille
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå