Gå til innhold

Troll vs Reima?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bare brukt ReimaTec vinterdresser til mine, og er litt nysgjerrig på Troll dressen.

Hva er forskjellene på de to?

Håper dere kan komme med deres erfaringer :0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har ikke jeg akkurat kjempe mye erfaring å komme med siden dette er første vinteren til lille snupp:)

Men jeg syntes Troll er bedre enn reima, sånn bevegelses messig. Med reima dressen ser ungen min ut som ei bjelle med små bein, mens troll dressen virker myyye bedre i passformen... Dessuten syns jeg reima dressene er kjempe stygge, så jeg kommer nok til å fortsette å kjøpe troll ja...

Skrevet

Begge er like bra synes vi. har begge til ei på 4 år. trolldressen trekker aldri vann her iallefall, eller sikkert om du sitter i en vanndam men sånn til normalt utebruk om vinteren så gjør den ikke det iallefall. reima synes jeg blir veldig våt nede ved bena, men det går aldri helt gjennom dressen.

troll sin med det løse foret kan være vanskelig å kle på seg selv men vi løser det med at lille først tar foret på også dressen. reima er veldig lett å ta på selv fordi foret er like glatt som dressen utenpå.

selv sa lille at troll-dressen er varmere da, men at den er så vanskelig å få på. dessuten mangler den glidelås nede så den er litt værre å få over skoene.

ellers er jeg enig i at reima sine ikke er så pene, og at troll sin er mye bedre å bevege seg i og sitter bedre.

Skrevet

Her har vi forsøkt begge typer.

Er helt klart mest fornøyd med reima.

Der har barnet aldri vært bløt eller kald.

Men, bruker Reflex sin dress i år, og den er nesten like god som Reima sin foreløpig...og mye billigere:)

Skrevet

Likte IKKE Troll. Håpløs å få på. Reimatec ruler...

Skrevet

Har begge deler. Reima er suverent bedre med tanke på bevegelighet, passform, tyngde osv. Når det kommer til vanntetthet og varmeevne synes jeg de er like gode. Jeg misliker uttagbare for jeg da, jeg blir skikkelig provosert av dem :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...