Gå til innhold

Hva syns du om navnet Dorthea?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fælt!

 

Bedre med Dorthe eller Dorothea da i så fall, selv om de også er mindre pene navn.

Skrevet

På østlandet er det ikke så pent. Men jeg er fra Vestlandet, der blir det et helt annet navn. :)

 

Syns det er noe yndig og romantisk med det, men vet ikke helt :)

Skrevet

Eg synes det er eit koseleg namn, men så er eg jo vestlending då ;-)

Gjest Hellokitty03+09+13+13
Skrevet

hehe jeg syns også d er ett fint navn, og er fra vestlandet.

Skrevet

Faktisk så heter jeg det.... Tror det må være første gang i DiB/BiM`s historie jeg har sett navnet bli foreslått!!

 

Var ikke så fornøyd med det da jeg var liten, men nå er jeg kjempestolt av det. Ble oppkalt etter min tippoldemor som fylte 106 år dagen etter jeg ble født.

Skrevet

Dorthea er fint! Men no er eg fra vestlandet da:-)

Men syns det er eit flott, sterkt navn! Mykje finare enn alle motenavn som vi høyrer blir foreslått her inne heile tida. Men smaken er jo som baken.... :-)

Skrevet

Flott!! :) Bruk det om dere vil! :)

Skrevet

Uff, nei, det liker jeg ikke.

Skrevet

Det heller mot Dorthea nå ja!

 

Vurderer Anna Dorthea. ....eller kanksje bare Dorthea er vel så fint? :)

Skrevet

Fint navn :) Liker det best aleine. Sjelden du hører det navnet. Veldig gøy å ha noe som ikke alle heter !!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...