Gå til innhold

Treåring og grønnsaker


Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på tre år spiser som en hest, men grønnsaker vil han ikke ha. Har prøvd alt, men han er urokkelig. Han spiser bra med frukt. Får han i seg det han skal? Har begynt å gi ham sånne bamsevitaminer.

Kan jeg ta det rolig? Dette stresser meg veldig og jeg vet at unger har slike faser. Kan jeg rolig la ham få en pause? Da han var mindre gled det meste ned.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har han aldri likt grønnsaker, eller har det begynt plutselig?

Vi gir jenta vår på 2 grønnsaker nå, og hun spiser alt. Ser ikke for meg at hun plutselig skal slutte med det. Tror det er vanen du har lagt opp til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...