Anonym bruker Skrevet 28. desember 2008 #1 Skrevet 28. desember 2008 Gutten min på tre år spiser som en hest, men grønnsaker vil han ikke ha. Har prøvd alt, men han er urokkelig. Han spiser bra med frukt. Får han i seg det han skal? Har begynt å gi ham sånne bamsevitaminer. Kan jeg ta det rolig? Dette stresser meg veldig og jeg vet at unger har slike faser. Kan jeg rolig la ham få en pause? Da han var mindre gled det meste ned.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2008 #3 Skrevet 28. desember 2008 Har han aldri likt grønnsaker, eller har det begynt plutselig? Vi gir jenta vår på 2 grønnsaker nå, og hun spiser alt. Ser ikke for meg at hun plutselig skal slutte med det. Tror det er vanen du har lagt opp til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå