Anonym bruker Skrevet 28. desember 2008 #1 Skrevet 28. desember 2008 Jeg må bare si at jeg er helt imponert, at jeg ikke har funnet dette produktet før???? Skal aldri gå tom for denne, og gubben er helt enig. Flere med gode erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2008 #2 Skrevet 28. desember 2008 jeg signerer din jeg, har skrevet masse om den i tidligere linker, og hvor har den vært hele mitt sexliv?
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2008 #3 Skrevet 30. desember 2008 jeg er dødsfornøyd! endelig får jeg orgasme og sexlyst!
suzi27 Skrevet 30. desember 2008 #4 Skrevet 30. desember 2008 hei. sikkert et utrolig teit spørsmål, men hva er det for noe???
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2009 #5 Skrevet 1. januar 2009 hehe, "orgasmespray". Helt suveren glidemiddel med afroditisk effekt, alt blir 3 ganger så følsomt, og orgasmen mye kraftigere og kommer fortere, og sexlysten mye kraftigere. bestiller på www.cosmopharmas.com/NO40760. Koster rundt 200, men det er 20% nå i januar. Frakt kommer i tillegg. Så kommer varen hjem i posten!
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2009 #6 Skrevet 4. januar 2009 Synes ikke den var så genial jeg.. Merket ikke noe forskjell før eller etter spray, og orgasmen var lik:-s
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2009 #7 Skrevet 4. januar 2009 tuller du? vel, det er vel ikke likt for alle. Men for meg var den genial.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2009 #8 Skrevet 4. januar 2009 Nå har jeg oxo bestilt den... Ble så inspirert av dere!! hehe. Får den i løpet av uka... Jeg har ekstremt skjeldent vaginal orgasme og er spent på om jeg får det med denne sprayen.. Men ska den bare sprayes på kjønnsorganet eller? Kan mannfolka oxo bruke den?
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2009 #9 Skrevet 5. januar 2009 Kjempegod idé å skrive skryteinnlegg om slike produkter på nettsteder som dette! Det virker så det suser! Reklamen altså....
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2009 #10 Skrevet 5. januar 2009 vi sprayer på begge 2 vi:) om det er reklame eller ikke de har lagt ut, så er det for meg klinkende likegyldig. Den har vært helt suveren for meg, og det er vel opp til hver enkelt om de vil ha eller ikke? Er det ikke meningen man skal dele erfaringer da, og se om noe kan hjelpe på ting man sliter med? få piff i sexlivet etter barn? vel, jeg har vært fornøyd, og endelig funnet noe som virker for meg. Om det virker for alle er dermed ikke sikkert. men man taper jo ikke mye på å prøve da vel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå