syngejente Skrevet 28. desember 2008 #1 Skrevet 28. desember 2008 Jeg har enda 2 mnd igjen av svangerskapet. Syns det er tungt å gå gravid, Blir deprimert av å ikke kunne gjøre det jeg liker.Kjeder meg. Har vondt i føttenne ,kjenner meg kjempesliten. Det er bare så vidt jeg orker å gå en liten tur. må sette meg ned.Jeg er ganske lita men magen min er enorm stor, Nå har jeg også begynt å få litt vann i kroppen. Orker ikke gå på besøk eller på kjøpesenteret. får så mange dumme komentarer på at jeg er svær. Jeg savner å gå på trening og gå lange turer i skogen.Gå på ski og skøyter. Savner også å drikke rødvin ,gå ut. tør ikke det med stor mage. fulle folk som dulter borti magen min ,syns det er ekkelt. Jeg orker ikke gå på besøk denne jula. begynner bare å gråte!! Var hos foreldrene mine å feira jul.Men måtte bare dra hjem.det ble så mye styr og vi kranglet. Orket ikke være med på julegave åpninga,gikk bare å la meg! Det som bekymrer meg mest er at jeg har yrkesretta attføring og får ikke fødselspermisjon. får kun engangstønad.så må ut i jobb igjen etter noen mnd.For å klare oss økonomisk. Når jeg er hos legen eller på nav tror de meg ikke når jeg sier jeg er slten og deprimert.Fordi jeg ikke klarer å være alvorlig. flirer mye når jeg snakker fordi jeg er veldig usikker og nervøs..det blir altid misforstått,folk tror jeg er så blid og glad.
3xMamma :) Skrevet 28. desember 2008 #2 Skrevet 28. desember 2008 Ta med deg noen til legen! Få de til å hjelpe deg å få legen til å forstå at du er sliten. Det er viktig for deg og babyen! Lykke til )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå