Gå til innhold

lure mannen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mer og mer vanlig å lure mannen så en blir gravid? snakket med to bekjente her om dagen og begge de hadde gjort det. Har så lyst på nr 3 men ikke mannen min ,men jeg kan jo ikke lure han fordet, eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åh, tror nettopp du har startet en ny krangletråd her nå..:P bare vent å se;)

personlig, NEI d kan du ikke..:)

Skrevet

ååå det var no ikke meningen, så ikke ta dette personlig noen

Skrevet

Jeg vil nesten gå så langt som å si at det er skillsmissegrunn! Det var helt uaktuelt for meg. Vurderte det ikke på det en gang. Men jeg måtte jobbe i over et år for å få 3. barn :o)

Stå på snella!

Skrevet

får bare tyte og mase videre da kanskje han gir etter etterhvert

Skrevet

Om det er mer og mer vanlig vet jeg ikke.. Men det håper jeg da virkelig ikke.. Enig med hun over meg.. Det vil jeg si er en veldig fin skilsmissegrunn..

Det er tross alt to som skal lage og ta vare på barnet.. Og lure noen opp i noe sånt er helt horribelt og jeg klarer ikke helt på respekt for mennesker som gjør det.. Håper virkelig ikke det er noe du vurderer.. !

Skrevet

nei nei kunne aldri ha gjort det selv men de to som jeg snakket med som hadde gjort det sa bare at det er jo ingen som får vite det om jeg hadde gjort det så jeg ble litt paff når de kunne si noe sånn så jeg spurte de hvor samvittigheten deres ble av for jeg hadde ikke hatt samvittighet til å gjøre noe sånn

Skrevet

Godt og høre.. =) Ja nei kan lure på hvor samvittigheten deres har gjemt seg henne i slike tilfeller..

Skrevet

Hvordan hadde du likt å bli lurt til å få et barn du ikke ville ha? Vanskelig å snu situasjonen kanskje, men det er jo det som er realiteten.

Jada, alle vet at man kan bli gravid av å ha sex, men å lure noen er likevel utrolig slemt!

Skrevet

ja jeg vet og jeg har ikke planer om det uansett hvor mye jeg ønsker meg barn nr 3 jeg skal heller mase hull i hodet hans og se om han gir etter etterhvert og gjør han ikke det er jeg fornøyd med to nydelige barn:)

Skrevet

Hvis jeg og mannen skulle ende opp med en sånn uenighet så ville jeg sluttet på prevensjon, men fortalt ham det. Så fikk han selv ta ansvar hvis han ikke vil ha flere barn. Og bruker han ikke kondom, ja da er han ikke mye imot å få flere barn spør du meg.

Har hørt om de som har lurt mannen. Synes ikke det er en smart ting å gjøre. Vi er rask å dømme disse uredelige kvinnene, og jeg vil ikke forsvare handlingene deres heller. Men kan samtidig forstå dem. For det ønsket om å få barn kan drive en til desperate midler tror jeg... Hadde vært helt forferdelig om min mann ikke ville hatt barn... Og selv om jeg vil tro at jeg aldri kunne lurt ham, så kan jeg aldri med 100% sikkerhet si at jeg i et svakt øyeblikk ikke kunne funnet på noe ugang. Særlig om jeg visste at han kom til å bli en god far og glede seg over barnet når han bare hadde fått vent seg til tanken...

Skrevet

hehe det var jo en god ide skal si at jeg har sluttet på pillen og se hva han sier kanskje han flytter inn på arbeidsrommet på sovesofaen, skal ihvertfall se hva han sier:)

Skrevet

Hadde ikke støttet den, vet om noen som har gjort det der..

Her er jeg så heldig at det er motsatt.. Gubben vil helst ha enda dobbelt så mange, men når han her kommer ut har vi til sammen 4 små, så for meg holder det..:o)

Skrevet

nei jeg syntes ikke det er en god ide, da har du vært uerlig overfor han og det er ikke koslig.

Skrevet

det hadde aldri falt meg inn å gjøre noe sånn.

Dere som gjør det burde skammes!

Skrevet

Ikke så kult å gjøre det nei..

Hos oss var det min mann som var mest ivrig på nr 5.. heldigvis ble ikke jeg lurt ;) men overtalt.. hihi.

Er vel ofte en grunn om et par har forskjellige ideer om hvor mange barn de vil ha. Lurt å finne ut av det sammen. Ikke særlig lovende å bygge forholdet på en løgn, selv om den aldri kommer ut?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...