Anonym bruker Skrevet 28. desember 2008 #1 Skrevet 28. desember 2008 Jeg har nettopp forsøkt Orgasmesprayen, og jeg skriver det bevisst med stor O. Afroditespray, fant en link på din baby, og denne har vært helt genial. Sexlysten er tre-doblet, alt kjennes 3 ganger så kraftig og orgasmen kommer 3 ganger så kraftig. Denne kan virkelig anbefales! bestilte på www.cosmopharmas.com/NO40760 under hudpleie og så intimprodukter eller noe sånn, der fant jeg afroditesprayen (til slutt) og litt under en uke etter, hadde jeg den i posten. Fikk bare giro i pakken så jeg kunne betale på nettbank, genialt enkelt. Denne kan virkelig anbefales!
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2009 #2 Skrevet 17. januar 2009 For meg virket den og, men jeg ser jo en del innlegg der om at folk ikke mener det virker. Jeg bestilte nå likevel jeg, og det virket her og. Men her tror jeg det er viktig å ikke misforstå. Man kan ikke spraye den på, og som i shamporeklamen plutselig bare stå å stønne og få orgasme altså. Man må gjøre som før, og jeg følte det ble mer følsomt der nede. Og når det ble mer følsomt, og varmet noe vanvittig, så kom orgasmen fortere og kraftigere og tettere. Men det er et hjelpemiddel, ikke noe man sprayer på for å direkte få orgasme. Men jeg tenkte slik, at virker det ikke, så har vi i allefall et glidemiddel liggende
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #3 Skrevet 9. juni 2009 jeg bruker også denne! og det er jo et hjelpemiddel som dere skriver. det er jo ikke et magimiddel som gjør at man plutselig får orgasme. man må jo ville ha sex også. men orgasmen kommer lettere når jeg bruker denne. liker den kjempe godt!
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #4 Skrevet 10. juni 2009 bestilte denne på party for to uker siden og jeg elsker den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå