Gå til innhold

vanlig fastlegekontor åpent i morgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vet om det er det? trodde kanskje at det ikke åpnet før den 5.jan. men vil så gjerne få kommet meg til legen for å få vite helt 100 prosent at jeg er gravid..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror vel egentlig ikke du får vite det 100% der heller... De har vel ingen tester som er sikrere enn hjemmetestene?

Skrevet

Det er bare og ringe;)

Det skal jeg!:)

Vil også vite helt sikkert at jeg er gravid igjen:)

Men du må huske det at det er like sikkert med legen som de hjemmetestene for hos legen sjekker de urinen og det er jo sånn man gjør på hjemmetester også...

Men ring og hør med de du;)

Skrevet

men tar ikke de noe blodprøve greier da?trodde det jeg..men jeg ringte ihvertfall på morningen i dag,og det var stengt.så åpner ikke før til mandag igjen.

kan jeg egentlig bare ringe rett til gyn,eller må jeg ringe fastlegen først?

Skrevet

Du må ha henvisning fra fastlege for å få time hos gyn. Er vel bare ved mistanke om at noe galt at man blir henvist dit..? Og ved rutine ul.

Skrevet

hei på deg.ja.fastlegen skal være åpent i morergen men hvis du ikke kommer inn dit så kan du gå til en privat lege i oslo sentrum.hun koster 500kr men det er det vel verdt.hun er veldig flink og tlf dit er 21380902 hun holder til i prinsens gate 3a.fag senterert heter det og hun heter irene.håper det var til hjelp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...