jiha Skrevet 28. desember 2008 #1 Skrevet 28. desember 2008 Det finnes en dansk side med oversikt over syklus, man skal bare trykke inn når man har mensen og hvor lenge så kommer det opp en graf. Det er også en bryllups planlegger side. noen som vet hilken side jeg mener?
Babyønske �� Skrevet 28. desember 2008 #2 Skrevet 28. desember 2008 Vet hvilken side du mener. Brukte den selv en stund, men så ble den fjernet. det er sikkert et års tid siden nå, for det var en god stund før jeg ble gravid. Men vet jeg har vært borti en lignende side, så jeg kan lete litt og se om jeg kan finne den igjen
jiha Skrevet 28. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. desember 2008 Tusen takk:D Jeg brukte den før jeg ble gravid sist;) og det er jo over et og et halt år siden nå
Babyønske �� Skrevet 28. desember 2008 #4 Skrevet 28. desember 2008 Jeg fant, jeg fant :-): http://www.mettekampp.dk/index.php?option=com_womancalendar&Itemid=30 Det er jo faktisk samme som på den bryllupssiden også
jiha Skrevet 28. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. desember 2008 taaakk!!!!:D var akkurat den jeg mente!! du er en knupp!! lykke til med fødsel!;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå