loveubaby Skrevet 28. desember 2008 #1 Skrevet 28. desember 2008 Hvor mye søtt spiser dere?og hvor mye er mye?Drikker sjelden brus men spiser litt sjokolade hverdag.
Bråksilla og lille pille Skrevet 28. desember 2008 #2 Skrevet 28. desember 2008 Veit ikke hvor mye mye er men tror jeg gikk lang over streken sist svagerskap. Først var det sjokolade jeg hadde dilla på,vi snakker ikke litt men mye. Drømte om sjokolade om natta og stappa i meg alt som hadde med sjokolade å gjøre. O`boy,sjokoladepudding,sjokoladekjeks,sjokoladesaus alt som hadde med sjokkolade å gjøre. Gubben fikk nesten bank hvis ikke han hadde med noe sjokolade til meg. Så jeg det over,sånn helt plutselig. Men så fikk jeg dilla på det kanse du får når man tygger pepperkakedeig... Stappa i meg flere kilo i uka,var heldig vis rund juletider så lett å få tak i... Men pluteslig var ikke pepperkakedeig bra nok så jeg satt å tyggde reint sukker,bare får den knase lyden... Så gikk det heldigvis over,men da fikk jeg kikke på frosene winerpølser. Gikk hele dagen å stappa i meg frosene pølser. Selv når jeg var ute gikk jeg innom bensinstasjom å kjøpte frosene pølser... De siste to ukene var det melk det gikk i. Å det var det sykeste av alt... Sto opp om natta å drakk 1,5liter flere ganger. Det var jo litt dumt ettersom man tisser veldig ofte på slutten.... Men det hadde en dyr pris å betale. Gikk opp 25 kilo å jeg brukte 9 månder på å gå ned igjen...
BabyBlue Skrevet 28. desember 2008 #3 Skrevet 28. desember 2008 i følge min svigerfamilien så er alt mye...man skal helst være fotomodell hele svangerskapet!!
Underveis --> Skrevet 28. desember 2008 #4 Skrevet 28. desember 2008 LOL Festlig! Eller.. skjønner jo at det kanskje ikke var så festlig mens det stod på, men morsomt å lese ;-) Neimen om jeg vet hva for mye av. Jeg tror det verste er vel om søtsaker erstatter et variert kosthold. Om man har et variert kosthold, og spiser nok av det, så tror jeg behovet for søtt ikke er like intenst.
moder3 Skrevet 29. desember 2008 #5 Skrevet 29. desember 2008 Har blitt mye søtt her og gitt.. Forrige gang var jeg så flink og bevisst, men denne gangen har det sklidd helt ut med sjokolade, kakao, kaker og hva vi enn har tilgjengelig.. Redd det blir hardt å få av etterpå ja..
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 29. desember 2008 #6 Skrevet 29. desember 2008 Det er lov å smake! Jeg smaker litt på alt mulig godis, men spiser ikke opp hele posen (evt hele den store melkesjokoladeplata - noen knekk er nok)
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 29. desember 2008 #7 Skrevet 29. desember 2008 Og så drikker jeg ikke brus da.. kanskje et glass mozell til middag hos svigers.. Ikke at det hjelper, for jeg stapper innpå digre måltide, så vekta går stødig opp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå