Gå til innhold

eggløsning,mens kan dere hjelpe???

Anbefalte innlegg

Skrevet

siste mensen var 28 oktober.så jeg er litt forsinket med den kan man si.har ikke hatt regelmessig før men aldrig gått sååååå lenge mellom. er ømme pupper ogen kvise.betyr det at jeg kan forvente mens snart? vet at det ikke er noe fasitsvar på det men jeg forbinder ikke graviditet m kviser derfor jeg lurer. sikkert mange som har det uten å være ekkel. men kan man ha eggløsning selv om man ikke har hatt mens i november?

jeg stresser litt ja så det kan være grunnen og spiser litt mere enn ellers.ikke noe kvalm men noen ganger kan det komme sånn periode på en halv time der jeg føler meg dårllig kvalm oppblåst mage vondt imagen..hm..er det noen av dere som har opplevd sånn? og hva ble utfallet?:)

takker for alle svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herre min fred. Du er ikke bare dum, men bare stein hakke dum. Kjøp heller en graviditetstest. Hvordan skal vi vite om du er gravid eller ikke?

Skrevet

tusen tusen takk for svar:) det var akk det jeg trengte å høre::)::):))))))

psyko!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111

Skrevet

Hva tror du selv da?

Kviser og ømme pupper kan både være tegn på graviditet og mensen. Enten får du vente å se om mensen kommer, ellers får du ta en test. Umulig å vite for oss ihvertfall!

Skrevet

Jeg trur ingenting hehe hakke noe følelse påhverken det ene ell andre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...