Pocoyoツ Skrevet 28. desember 2008 #1 Skrevet 28. desember 2008 I flere dager nå har jeg ikke fått opp svarene på trådene her. (Får sikkert ikke opp deres heller, hvis noen svarer her) Jeg ser på forsiden at et innlegg har fått flere svar, men når jeg åpner tråden får jeg bare opp HI?! Hva skjer?? :-S
melkekua™ Skrevet 28. desember 2008 #2 Skrevet 28. desember 2008 Har masse problemer jeg også..... klarer ikke få se om jeg har fått post eller å se profilen min.....har sendt mange mail til webmaster, men de har nok tatt juleferie. Vet de har forandret/forbedret en del ting, men at det har vært en del startvansker.
lego Skrevet 28. desember 2008 #3 Skrevet 28. desember 2008 Sann har jeg hatt det i noen dager også, men det er bra igjen nå.... Har sikkert noe med de oppdateringene de har holdt på med...
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 28. desember 2008 #4 Skrevet 28. desember 2008 Har vert slik lenge hos meg. Må trykke F5 el oppdatere for å få opp mine svar og evt andre sine svar. Går ikkje automatisk lengere som før. Da blei sida oppdatert når ein hadde svart på eit innlegg og ein gjekk tilbake. Fleire?? Er slitsomt syns eg da....
mamman til to gutter Skrevet 28. desember 2008 #5 Skrevet 28. desember 2008 Jeg fikk plutselig problemer med å logge meg på med riktig passord, men fikk nytt tilsendt og etter mange forsøk, så fikk jeg logget meg på med det. Når jeg ikke klarte å logge meg inn, så hadde jeg problemer med at jeg ikke fikk opp svarene, men har ikke det samme problemet når jeg er pålogget.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 28. desember 2008 #6 Skrevet 28. desember 2008 Samme problem her. Jeg holder rett og slett på å bli sinnsyk! Nå må de få litt fortgang i oppdateringene sine her!!
Gjest Skrevet 28. desember 2008 #7 Skrevet 28. desember 2008 Jeg også. Men jeg får lest alle svar dersom jeg logger meg på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå