Gå til innhold

HEY...........du Ypp...."hosthosthost"...........................................................................................anonym=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selvom du har tendens til å gå i søvne, stikke nesa i kjøleskapet mens du klør deg på pungen, så har jeg for faen ikke noe spiseforstyrrelse mister!!!!

Ikke nok med at du med glans klartre å ta brasiliansk voks med å legge pungen over ansiktet mitt etter jeg hadde tatt på meg en slik maske for kvelden, men å komme her med spiseforstyrrelser hivende mot meg når det faktisk er du som sitter med marsipan hengende i barten din........=)

SÅ det så........

¨

Pssssssssssst...skal vi ta den vasken?=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hææææææææ???????? Hva faen?? Hør her glupske marsipanstjeler. At de påståtte ballehårene du tydelig har hengt deg litt for mye opp i er årsaken til den hårmasakren jeg ble vitne til tidligere her i julen. Er ikke helt riktig. Her hoppet du nok en gang over et par viktige kapitler i den historien. (Pssst.. trodde du lå å sov her nede, iført lenker og lærremer) De ballehårene var et resultat av at du måtte sloss med den jævla labradoren da en av bitene falt på gulvet. At du biter svarte hunder i ræva betyr ikke nødvendigvis at det er jeg som har påført deg de hårene. Pssst.. nå skal du faen meg få igjen!!

Skrevet

HALLOOOOOOOOO............Når jeg er nødt å bruke 4 timer med pinsett for å fjerne stive ballehår fra ansiktet mitt så er det vel LOV å bli litt opphengt i det....? =)

SOV?????? Etter ditt brutale angrep her med hofteakrobati så har jeg klart å skyve meg ut av senga etter å ha gnagd over reimene....NOE DU BURDE VITE, tatt i betraknin at du godt kjenner til styrken på tannbittet mitt mister=) Så her ligger jeg halv veis i sovan og låner pc til din eldste rampeunge og føler meg vridd,slitt, halt og dratt i......

Selvom du har for vane å fly etter hårete romper (hunder,katter,hamster......)ute i gata så skal jeg faktisk ha meg frabedt at en av de rompene er mine din.........aggggrrrrrr.......svarte..............=)

Vasken????

Skrevet

Dere to burde seriøst søke hjelp..

Skrevet

Kjeften på deg, du er vel den anonyme som pepprer oss med pm om å få være med på trekant......fehode!!!

Skrevet

Tror noen driver gjøn her, og holder noen for narr.

Dette tror jeg ikke noe på.

Personforfølgelse dette.

Skrevet

Morsomt og skumelt når anonym snakker med seg selv;0

Skrevet

Er jo derfor du er på anonymforumet da. Kalkunfite der du er:-)

Skrevet

Hør her Hanssen..

Jeg ser jo at du må ha gått glipp av en del timer på skolen med tanke på rettskrivingen din her inne.. Eller mangel på sådan..

Det er kanskje ei urt eller et naturmiddel som kan hjelpe på det også.. dette vet du mer om enn meg.. Men lov meg at du prøver...

Om det nå skulle vise seg at det ikke hjelper, er det aldri for sent å sette seg på skolebenken igjen...

Hører at du har skrevet ei kvakksalver-bok... Kan umulig ha skrevet den på egenhånd med det nivået ditt...

Men akk... Synes du skal ta med deg kalkunfitte-uttrykkene dine

( eller fite, som du kaller det) og Angelica med både bart og spiseforstyrrelser og finne deg et forum som er mer på ditt nivå..

Lykke til!!!

Skrevet

Rettskriving????Siterer deg slugga......:

*Synes du skal ta med deg kalkunfitte-uttrykkene dine

( eller fite, som du kaller det) og Angelica med både bart og spiseforstyrrelser og finne deg et forum som er mer på ditt nivå..*

At du har rettskrivningsprogram som retter fortfølgene ord du skriver, kjøpt på sparkjøp(tilbud) så har du kanskje et større problem selv?

Infinne deg med at ikke alle heter Hanssen og denne forfølgelses higet du bedriver her er vel på kanten til psykotisk eller slugga?

Skrevet

Hihi. er ikke mange ordene en skal bytte ut for at psykisk syke mennesker tipper over her inne:-) noen smiletegn og fitteord så er synderen tatt:-)

Skrevet

Åh, kjære Hanssen...

Du vil og vil, men får det ikke til..

Gjett om glansen har forsvunnet hos deg, da...

Men for all del.. Kjør på.. Kan jo hende du klarer å nå frem til noen her inne enda..

Hilsen meg med rettskrivingsprogram kjøpt på Sparkjøp..

( eller kanskje jeg bare rett og slett har lært meg å skrive...)

Skrevet

Ha ha... dette var virkelig festlig..

Pssst...blir med på vasken =)

Skrevet

Hadde ikke tatt denne boka i hus om jeg hadde fått betalt for den en gang...

Kanskje du skull begynne å skrive ei til eller noe tilsvarende..

For da har du noe å drive tiden din med, mener jeg..

Husk å ta deg gooooooooooooooooooood tid.

Og ikke minst,kjøp deg et billig retteprogram på tilbud fra sparkjøp..

Du ser jo at det virker...

Skrevet

Ikke rart du hang her inne mye Yppert, kjedelig å være 90% sykemeldt i rundt ett år...Skrevet ny bok eller? Og har kommunen ordnet opp med lokalene deres?

Mvh

Skrevet

Hey hey,Ypperten er her jo!Kult,syns du lager liv jeg.Kjeder meg litt til tider her med hårsåre hormonbomber som lever for å ringe bv eller kontakte moderator for alt og ingenting.

Rai rai : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...