Gå til innhold

Flere som fryser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver kveld tror jeg at jeg brygger på noe, for jeg fryser så fælt selv om det er kjempevarmt inne. Ligger under pleddet og hakker tenner til jeg får varmen i meg, og straks jeg da forlater pleddet fryser jeg igjen. Er litt sånn feberfølelse. Har enda ikke blitt syk, så brygger sikkert ikke på noe. Muligens et rart graviditetssymptom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja jeg fryser også!!! Uka før jeg testa positivt så holdt jeg på å fryse ihjel! Satt under dyna med fleece joggedress og fyrte i ovnen. Enda så frøys jeg!!

Jeg fryser fortsatt lett. Bare det er litt kaldt, så får jeg gåsehud... Så jeg tror det er et graviditets symptom ja :)

Skrevet

Sånn var jeg også de første ukene! Det har gitt seg litt nå (9 uker) men er fortsatt litt mer frossen av meg enn til vanlig. Har hørt om andre som har det sånn så det er nok et symtom:)

Skrevet

ja,fryser masse om kveldene og nettene! sitter med dyne i soffan på kvelden etter en varm dusj. har frosset masse siden før jeg testet pos. rare greier!

Skrevet

eg har allti vore ein ekte viking og sjelden frose. til og med dersom eg tok ein røyk i sosialt lag så har eg aldri tatt på meg jakke eller teppe for eg frys aldri. men etter eg blei gravid er eg meir frostig:P fryser lett og må ha meir kle på. litt rart i grunn ;)

Skrevet

Takk for svar allesammen, bra det ikke bare er meg hehe :-)

Skrevet

Jeg er i uke 8 og fryser en del fortsatt - spesielt om kveldene sitter jeg med pledd over meg. Har fryst nesten siden egget ble satt inn (ivf), så det må nok være et gravid symptom ja!!

Skrevet

J J J J J J A A A !!**hutre** sitter på jobb nå med ullkåpe, skinnhansker og tykt skjerf, med en varme vifte pekende rett mot meg og allikevel hakker jeg tenner...har vært sånn et par uker nå... de på jobben tror vel jeg er alvorlig sjuk.... ikke lett å ikke si noe....:S

Skrevet

Jeg hadde det slik med nr 3 i hvertfall, muligens nr 2 også, det husker jeg ikke helt. Frøs og frøs hele tiden i 1.trimester og litt ut i andre. Denne gangen er jeg ikke noe spesielt frostig av meg, så det er nok ulikt fra gang til gang også :-)

Skrevet

huff ja jeg og fryyyser. Er ikke noe kjekt. er frysepinne fra før, men dette tar kaken. hehe

Håper på noen varmere uker framover:)

Skrevet

Næmen, ER du gravid!?! Gratulerer så mye!!! :-) Har tenkt på deg, husker jo du spurte litt inne på DB.

Skrevet

alva var det til meg??

Skrevet

så kjejkt du husker meg da:9

Maste son om de el testene hehe

Ja lyste gravid på julaften.

HVor langt er du på vei?

Gratulerer med spiren forresten

Skrevet

For en koselig julegave da! :-) Kan tenke det var spesielt!

Husker "maset" om el-tester ja, men synes ikke det er mas da, man må jo få spørre, og få svar på, ting som opptar en. Du har jo vært så vennlig å spå meg tidligere også, så da var det enkelt å huske nicket ditt :-) Jeg er akkurat 8 uker på vei dag, har termin 13. august foreløpig. Blir spennende å se om det blir da og om det blir en til gutt. Du da, når har du termin? Må vel være i starten av september en gang?

Skrevet

å oki.. syntes det var noe kjent med nicket ditt og, men kunne ikke helt plassere det.

Jeg har termin 4 eller 5 september:)

Men hadde en sa i desember i fjor, så er veldig redd for at det skal skje denne gangen og, så nå ruger jeg for harde livet:) hihi

ja det blir nr 4 på deg, så spennende d.. leste at den siste sønnen din var 1,5 år? Jeg har en tulle på 1,5 år og.. så spennende tid:)

Skrevet

Ja, det stemmer, han er 18 mnd :-) de andre er 6 år og 4 år. Synes det er greit å få ca 2 år mellom barna igjen, synes det var bedre enn nesten 3 år som vi har mellom de to siste nå.

Får håpe det går bra nå da, masse lykke til!!! :-)

Skrevet

Takk i lie så:)

Håper 2 år mellom er bra jeg og.. har ingen erfaring så stoler på dine;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...