Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 28. desember 2008 #1 Skrevet 28. desember 2008 Pris, og er dere fornøyd? Må ha ny dress til 4-åringen, og jeg nekter å kjøpe Reima til full pris! Han har allerede tatt livet av en Reimadress... Hva kan man kjøpe?
Joikaboll@ Skrevet 28. desember 2008 #2 Skrevet 28. desember 2008 Har reima. Men har også billigdresser fra Catch. Sparkjøp og BL sine har jeg også god erfaring med.
Gjest Skrevet 28. desember 2008 #3 Skrevet 28. desember 2008 Min gutt på 4 år har en Reflexdress til 499,-
3b@rnsmor-30* Skrevet 28. desember 2008 #4 Skrevet 28. desember 2008 har bare hatt reima til våre vi. er mamma som kjøper dem... de går i arv og de er 4 søskenbarn som arver frem og tilbake... og de holder fortsatt fint til siste mann.... må imprignere litt da etter at 3 har brukt dem.... så jeg har nok ikke så mye å tipse deg om..
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 28. desember 2008 #5 Skrevet 28. desember 2008 Har Reima, hun er 5 år da, men brukte den også i fjor da hun var 4. Skjønner ikke at så mange syns Reima er dårlig. Vi har hatt 2 reima dresser til jenta vår, og begge to har hun brukt i 2 vintre, like fine, så lillesøster også kan bruke dem når den tid kommer:-)
*Minnie Mus* Skrevet 28. desember 2008 #6 Skrevet 28. desember 2008 kjøpt ny reimadress til femåringen min. han har en som jeg har kjøpt brukt til halv pris som andredressen sin. Til han på snart tre år har vi reima og et annet merke som andredressen, reflex tror jeg det er... har vært fornøyd med mange forskjellige merker jeg asså. men kjøper reima fordi jeg vet at det er de fornøyde med i barnehagen og fordi reima år etter år scorer høyt på tester...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 28. desember 2008 #7 Skrevet 28. desember 2008 har både reima og troll vi. begge kjøpt på tilbud. en til 30 prosent avslag og den andre til 50 prosent. storfornøyd med begge. lille er 4 år og er ute hele dagen i naturbarnehagen. aldri kald eller våt i noen av dressene selvom jeg synes at reimadressen trekker litt mer vann i rundt leggene enn trolldressen men hun blir aldri våt igjennom da. stor sjans for at du får reima og troll på tilbud nå etter nyttår da. hvordan gikk den forrige reimadressen i stykker? lille brukte sin forrige trolldress i 2 sesonger og den er like fin enda.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 28. desember 2008 Forfatter #8 Skrevet 28. desember 2008 Ja, jeg kjøpte en svart reimadress til 4-åringen i håp om at lillesøsteren skulle kunne arve den, men han har jo klart å flerre opp baken på dressen! Argh.. Skjønner ikke hva han driver på med i barnehagen... Er jo gode dresser, men det er jo ikke vits i å kjøpe en dress til over 1000 kr når han bare ødelegger den likevel. Da kan jeg like godt kjøpe to andre, tenker jeg.
ape Skrevet 28. desember 2008 #9 Skrevet 28. desember 2008 Har Reima Tec. Kommer til å kjøpe den igjen. Hun har aldri vært våt eller kald med den dressen.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 28. desember 2008 #10 Skrevet 28. desember 2008 er forsåvidt enig i det så lenge ungen holder seg varm og tørr. finnes ikke noe værre en å være kald når man må være ute. forøvrig så sier barnehagen vår at vi må holde de nye dressene hjemme til det er nok snø ute ellers går de fort i stykker. derfor brukte vi høstdressen lenge med 3 lag ull under slik at vi slapp å få dressen rispet opp av steiner og greiner. de aker jo omtrent på bar bakke når den første snøen kommer. hehe.
ApriIbaby Skrevet 28. desember 2008 #11 Skrevet 28. desember 2008 Reimatec. Kjøpte Reimatec pluss på slag før jul. har ikke tatt den i bruk enda, men den skal være ennå mer slitesterk.
Bella Swan Skrevet 28. desember 2008 #12 Skrevet 28. desember 2008 Jeg har to delt skogstad dress til 4åringen- kjempe fornøyd!!
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 28. desember 2008 Forfatter #13 Skrevet 28. desember 2008 Er Reima Tec den som er blitt ødelagt.. Må vel se om jeg får lappet den på en eller annen måte uansett, men han må ha ny uansett, for reimaen begynner å bli liten til ham. Reflex-dressene har jeg hørt mye bra om ja. Skal sjekke dem. To-delt skogstad må også sjekkes ut. Er det med seler da så den går litt opp på magen og ryggen?
Ksenia & Anjem Skrevet 28. desember 2008 #14 Skrevet 28. desember 2008 reimatec, ikke er den verken slitt eller skadet heller..og han er en aktiv 4årig bhg gutt
☆Pacific sunset☆ Skrevet 28. desember 2008 #15 Skrevet 28. desember 2008 Har Reima.... ingen over - ingen ved siden av!! men som reservedress har vi Stormberg Leketøy og en annen stormberg med uttagbart ullfor, de er også superbra. Den sistnevnte er på tilbud til 249,- nå på xxl!
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 28. desember 2008 Forfatter #16 Skrevet 28. desember 2008 Oi! Takk for tipset!!!
Bring_it_on!!:)) Skrevet 28. desember 2008 #17 Skrevet 28. desember 2008 HH Tec.. Veldig fornøyd.. Kostet vel 999.- Hadde reima i fjor som jeg brukte litt i år også.. Men var ikke så fornøyd med den i år .. Han er 3 år da.. =)
ormeynglet Skrevet 28. desember 2008 #18 Skrevet 28. desember 2008 Jeg har kjøpt Mikk-line (litt usikker på hvordan det skrives) til vår på 3.5 i år og er kjempefornøyd!! Den har utaggbart ullfor inni slik at hun kan bruke den vår og høst også. Er nok desverre i samme prisklasse som Reima men sparer jo en ekstra dress til våren igjen da. Den er iallefall varm og tett. Beste dressen vi har prøvd, og vi har vært gjennom en del. Vil tro at du kan finne en del på salg også nå.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 28. desember 2008 Forfatter #19 Skrevet 28. desember 2008 Hmm.. de har jo Mikk-line dresser på salg på hermeline.no. Koster 580 kr.. Du mener de er verdt det? Er de bedre/like bra spm reima tec?
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 28. desember 2008 Forfatter #20 Skrevet 28. desember 2008 Å nei. Der var den utsolgt i vår str... Typisk!
ormeynglet Skrevet 28. desember 2008 #21 Skrevet 28. desember 2008 Syns den var mye bedre enn Reima som hun hadde i fjor. Grunnen til at vi kjøpte ny var faktisk at hun kom hjem og sa hun frøs i barnehagen (todelt Reimadress, men ikke Tec!) Husk å kjøp minst en størrelse større i vinterdress enn hun bruker til vanlig. Snakket med ei dame som kunne litt om dette og hun sa at det skal se ut som om de er for store for dem. Med tanke på at de skal sitte og skal ha fri bevegelighet i armer, rygg og lignende. Dette gjorde vi denne gangen og dette er vel den første dressen hun ikke klager over når hun skal ha den på seg. Jenta vår er 3.5 år og bruker 104 til vanlig men har 116 i vinterdressen.
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 28. desember 2008 #22 Skrevet 28. desember 2008 Jenta mi på tre år har todelt skogstad sett, og så har hun B&G dress fra Europris (!!!).. Er veldig fornøyd med begge deler, og hun klager aldri over å være verken våt eller kald.
Tokatter_USA Skrevet 29. desember 2008 #23 Skrevet 29. desember 2008 Er det ingen som bruker Boco, norsk-produsert? Vi fikk den i julegave til Snups i fjor, og i år passer den. Hun er ikke ute lenge av gangen i barnehagen, så behovene for en veldig god vinterdress har vi nok ikke, men jeg er overrasket over at ingen DiB-brukere noen gang nevner Boco.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå