Gå til innhold

bilsete 0-18 kg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket bilsete i denne kategorien anbefaler du?

Ønsker hovedsaklig bakovervendte og med IsoFix!

Er Maxi-Cosi PrioriFix bakovervendt?

Hvordan er det å begynne å bruke seter i kategorien 9 - 18 kg når lillegutten bare er 5 mnd, men 9 kg? Han sitter jo ikke selv enda, men det går kanskje ikke på slikt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HVa sitter han i nå da? kan han ikke bruke den han har til han blir litt eldre også kjøper dere et 9-18 kg sete da? Han bør vel ikke sitte så veldig ennå..., også senkes sikkerheten i stere dess flere klasser de går over...

Skrevet

han har brio babystol....

men det begynner å bli så utrolig trangt nedi der.

kan bruke det et par mnd til, max, og vi bruker det så lenge vi kan..

grunnen til jeg spør er at jeg vil sjekke ut litt hva vi skal kjøpe etterhvert.

nå kanskje vi finner en stol på salg også...

Skrevet

Vi hadde Acta graco Cosmic og var veldig førnøyd med den. den kom godt ut i tester og hadde god sittekomfort også. Brukte den helt til nå i våres - da han var passert 3 ( og 105 cm lang)

Skrevet

vi har hth besafe ett eller annet.så lenge dem er bakover og går fra 0-18 kg kan man jo i grunnen bruke dem fra starten av..... mini har brukt sete til storesøsteren når hun ikke er med siden han var 5 mnd. nå skal vi bare få montert hans i bilen. vi har to helt make..

Skrevet

Skulle jeg gjort noe annerledes nå i ettertid hadde jeg lett etter et sete som kunne stå bakover til 25 kg.... Vi syntes vi måtte snu fortidlig pga vekt når han han 3 år

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...