Gå til innhold

Kjenner dere noen som er mangemillionær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan fikk de pengene og hva jobber de med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oki, dropp svaret mitt, må lese innleggene bedre før jeg svarer;) De er ikke mangemillionærer, hvertfall ikke det jeg forbinder med mangemillionær:)

Skrevet

Ja, flere.

Noen har arvet, noen driver business, noen driver dirty business.., en er plastisk kirurg, en er forretningsadvokat, to er professorer.

Skrevet

Ja, jeg kjenner en vaskeekte LOTTO-millionær! Hihi!

15 mill rett inn på kontoen!

Skrevet

Drev å rota med en i studietiden. Han studerte økonomi og han har alltid jobbet i familiebedriften, og nå tatt den over. Han begynte sin karriære der med å selge hele sulamitten for over 50 millioner. Del av overtagelsen var at han skulle fortestte som adm.dir. og har en svært så gullkantet arbeidsavtale. Han har eier interesser i en mengde andre selskaper. Han har alltid levd relativt beskjedent, og jeg antar han gjør det enda, men han har et temmelig all right hus, og jeg har sett han et par ganger kjørende i en veldig fin bil. Han jobber ikke så langt fra der jeg jobber. Vi er nå begge vel etablert og studietiden et tilbakelagt stadium. Jeg har sjekket han i skattelistene, og det ser da meget bra ut, og det er vel egentlig bare tuppen av isfjellet, så han er nok god for mye mer.

Skrevet

Ja.

En er entreprenør.

En er datagründer.

En er pensjonert toppleder.

Alle har tjent pengene sine selv.

Skrevet

Ja, mange. De fleste er fra industrifamilier med gamle penger, men også noen "nyrike" grunderer. De fleste har jobber i de ulike familiebedriftene eller helt vanlig jobber, og få av dem kan man se pengene på. Helt vanlige folk, men med noen titalls/hundretalls millioner på konto.

Skrevet

En har jobbet seg opp fra fiske til å bli bedriftsleder.

En leder et oljeselskap

En er født inn i en redefamilie

Skrevet

Arvet eiendom i populært boligområde.

Skrevet

Ja mange. Ikke så vanskelig å bli mange millionær om du eier flere boliger som er nedbetalt.

Har en vennine som har kjøpt og solgt leiligheter og nå har veldig mange millioner og det samme har samboeren hennes. samme med en av extypene mine, en er flyver og tjener godt, noen er advokater og har tjent seg opp penger, to er arkitekter der den ene har eget firma, en har eget datafirma, en har vunnet i lotto, og noen som har arvet.

Skrevet

jepp exsvigers :) Besteforeldra til mine to barn.

Han jobbet seg faktisk oppover. Hadde veldig dårlig råd da min ex var født. Han er førstefødt og kom ved et uhell. Da hadde de ikke god råd. Men så startet han opp en butikk som går som det suser den dag idag. Så velfortjente penger ja..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...