Mammaen til Lillegutt+maijente Skrevet 28. desember 2008 #1 Skrevet 28. desember 2008 Flere som får formaninger fra mange rundt seg at man ikke må finne på å kjøpe kjoler eller rosa ting? I tilfelle de har sett feil på ul, og det kommer en gutt? at sannsynligheten aldri er stor når man får vite jente på ul? Vi har nå kjøpt kjoler og det som passer oss, men blir så lei av disse negative tilbakemeld overalt.. Hva gjør dere? Kjøper bare nøytrale farger? Hvor mange ul har dere evt vært på?
Tøvsjura Skrevet 28. desember 2008 #2 Skrevet 28. desember 2008 vi har kjøpt rosa ;-) har vært på 2 ultralyder hvor vi har sett det ikke er noe som kan antyde til gutt, har selv sett de 3 strekene begge gangene så ingen tvil her,så vi har gått for rosa :-)
Klar for nr 2 Skrevet 28. desember 2008 #3 Skrevet 28. desember 2008 Vi var på privat ul i uke 14/15. Alt var veldig smått da, men han trodde det var en jente. På ordinær ul var jordmoren 80% sikker på at dette var en jente. Vi går ut fra det, og har kjøpt jenteklær(: Gjør jo ikke allverdens om man har litt jenteklær i tilfellet det skulle komme en gutt! Men er ganske sikker da, så også de 3 strekene på begge ul'ene. Kjøp det dere føler for, det er alltids noen man kan gi klærne til om det skulle vise seg å være feil(:
lillebøllaspringmadrass Skrevet 28. desember 2008 #4 Skrevet 28. desember 2008 Jeg har kjøpt litt jenteklær.. Jeg har to gutter fra før og har derfor ikke handla alt man trenger, har aldri vært ubermarineblå i klesveien de gutta mine, så kommer til å bruke en del av klærne til jenta og. Men har kjøpt noen kjoler ja.. men veldig lite rosa. Liker ikke rosa så særlig må jeg innrømme. Det er vel opp til deg om du vil handle jenteklær eller ikke!
Mammaen til Lillegutt+maijente Skrevet 28. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. desember 2008 Takk for svar:) Jeg fortsetter å kjøpe de kjolene og rosa tøyet jeg har lyst på jeg, så får tiden vise om jeg får brukt det;) Er jo litt av kosen i ventetida å kunne handle litt, uansett hvilket kjønn man venter:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå