Gå til innhold

Hvordan skal jeg komme meg gjennom dette???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mann gikk ifra meg i desember.. Jeg gjorde som så mange før meg, drakk meg full, dro på fest og fant en erstatter for 1 natt.. Dette er 18 dager siden. Min x-mann og jeg hadde sex dagen før han gikk ifra meg. For 14 dager siden ble jeg med en venninne på fest og traff en mann der som det kanskje blir noe med. Vi hadde ogsaå sex. Ja, jeg vet.. det er skikkelig tøsete og jævlig, men det kan ikke gjøres noe med. Alt har gått veldig fort.

Saken er at jeg er blitt gravid. Jeg er så ifra meg. jeg gråter og slår i veggene, vet ikke hvordan dette skal gå. Hvem er faren??? Det kan være 3 forskjellige. Mannen min(mann nr 1), og jeg brukte ikke prevansjon. Brukte ikke prevansjon med mann nr 3 jeg hadde sex med heller og han hoppet av i svingen. Mann nr 2. brukte kondom, men grunnet hans størrelse, så sprakk kondomet, noe vi merket etterpå. Han sa at det skjedde ofte, men ga meg ikke beskjed.

Hvodan går jeg frem? Hvem sin baby er det? Jeg er så fortvilt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke verdens undergang:)

Bare ras i fra deg nå, så ser du opp og fremover. Teknisk sett kan jo alle 3 være barnefar, så en test må til når barnet er født. Informer de 3 mulige fedrene, hvertfall innen fødselen, og sørg for å ha deres telefonnr tilgjengelig sånn at du får tak på de den dagen de skal testes.

Ett barn er en gave, ikke alltid de kommer "til rett tid" eller som planlagt. Men når er rett tid for å få barn, er det sånn eller i sånn, slike eller denne situasjonen. Dette går nok bra skal du se:) Bare ikke før noen bak lyset, da skaper du deg selv problemer på sikt. Og vanskelige tider for barnet og evt far.

Skrevet

Mulig jeg er stokk dum.. Men hvordan er det mulig at noen av de andre kan være faren hvis du allerede nå har funnet ut at du er gravid? Hvis din mann gikk fra deg i desember.. Det er jo ikke 4 uker siden engang.. Er du gravid så må du jo ha blitt det mnd. før. Da med din mann..?

Skrevet

Når tok du positiv graviditetstest da?

Skrevet

Man kan oppdage at man er gravid 14 dager etter unnfangelse... Så ja, det er mulig du er stokk dum, men jeg vil heller si en smule tankeløs?

Skrevet

Jeg er vel ikke tankeløs fordi jeg spurte HI om et spm.? Jeg var ikke frekk mot henne i et hele tatt.

Men det er vel fåtallet så oppdager det så tidlig..?

Jeg ville i såfall tro at det står mellom mannen din og han du hadde sex med natta etter bruddet.

Skrevet

For noe tull av HI!

Ingen er så uheldig som deg, sprakk kondomen... heh!

Enten er du helt slutty og tett i nøtta eller er du den mest uheldige personen i verden. Tror du lyver! Få deg et liv...

loooser!

Skrevet

enig med den siste her jeg,,,,tror det hele er oppspinn!!!!!

Skrevet

Er nå gravid for fjerde gang.. å har til dags dato aldri hatt en positiv graviditetstest før tidligst i uke 7..

så tror også at denne "stokk dumme" personen har rett jeg...

Skrevet

Ville faktisk vært mer bekymra for kjønnsykdommer enn en mulig graviditet jeg da, men det er bare meg.

Skrevet

Jeg testa positivt i slutten av uke 3. 12 dager etter eggløsning. Er veldig vanlig å finne det ut tidlig!

Om hun hadde eggløsning i den perioden kan hvem som helst av de være faren..og det er fult mulig å få positiv test 14 dager etter sex om man er gravid..

HI, vil du ha babyen må du informere de mulige fedrene. Shit happens, det er ikke jordans undergang ;) Masse lykke til

Skrevet

Nei, det er ikke fåtallet som finner det ut så tidlig..

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

De fleste graviditetstester reklamerer med at de viser korrekt resultat ved forventet menstruasjon - som regel da ca 28 dager etter forrige første dag i menstruasjon, og ca 14 dager etter befruktning. Ifølge ultralyden jeg var på i dag testa jeg positivt 4-5 dager etter befruktning, så det er absolutt mulig ja. Har i begge svangerskapene oppdaget det når jeg var ca 4+0, og det er vel ganske vanlig.

Mtp hvem som er faren må du nok vente til babyen er født (eller, man kan vel ta farskapstest før den tid men det blir nok bare gjort hvis mulig far er bærer av svært alvorlig sykdom osv).

Skrevet

Kun en ting å gjøre: DNA test når barnet er født.

Skrevet

Eller: Ved UL kan de jo fortelle deg hva terminen er, og da kan du telle deg tilbake til unnfangelse, og kanskje mer sannsynlig se an om det er mannen din som er faren. For sjansen er sikkert størst for at han er det, siden du mest sannsynligvis har hatt mere sex med han enn de andre.

Skrevet

halloooo 14 dager etter unnfangelse vil jo si 4 uker på vei! det går nå ikke an å finne ut at en gravid på eggløsningsdagen som er på dag 14...

Skrevet

UL finner ikke ut når befruktningen var, den finner ut når babyen kan forventes å bli født. Derfor er det mange som blir satt frem/tilbake og mener at det ikke stemmer..

Skrevet

Tull. Finner du ut termin, kan du gå tilbake og derfor finne ut unnfangelse.

Er da ingen sak det.

Skrevet

Du finner ikke ut eksakt unnfangelse uansett. Herregud! HI, ikke hør på uvitende anonyme, det beste er en DNA test siden du har hatt sex med alle tre innen så kort rom.

NN 14.54, hadde det vært snakk om uker mellom hver fyr hadde det vært noe annet.

Skrevet

Bare sånn for å ha sagt det, sist jeg var gravid, så pucnha legen inn en masse tall på et program på pc'n, da kom "dato for unnfangelse" opp. Noe som viste seg å være 15.desember, og det stemte sånn noenlunde.. Så legen kan nok finne det ut, ja!

Skrevet

HI her igjen. Takk for svar all sammen;) Vi skal klare dette, jeg og den lille i magen.

Jeg testet positivt ca 14 dager etter EL. Det er jo fullt mulig!

Skrevet

Jeg må bare få lov til å kommentere en ting, jeg har testet positivt 7 dager før IKM med begge mine to små barn. Så det er nok mulig å teste positivt veldig tidlig for noen, og litt senere for andre.

Lykke til HI!

Skrevet

Ja, han kan finne det ut nogenlunde, men når HI har hatt sex med de tre på samme tidspunkt går det ikke.. Finner hun ut at hun er langt på vei er selvfølgelig saken en annen.

Skrevet

Hvis jeg var deg ville jeg hold kjeft om dette ang hva som har skjedd og eventuelt at det står mellom 3.Har selv opplevd dette.I mitt tilfelle sto det mellom 2 og jeg angrer at jeg ikke holdt kjeft om det.Får ikke noe ut-av det uansett.Vent med å si noe til barnet er født.Du kan da si det står mellom 2 og ikke 3.Ingen har noe med det!Slipper du å bli kalt ludder og hore!

Lykke til!! Klem fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...