Miss Impatient Skrevet 28. desember 2008 #1 Skrevet 28. desember 2008 Eller kan dette overopphete fosteret? Har sånn grusom mageknip... Setter pris på raskt svar fra de som vet:-)
baima Skrevet 28. desember 2008 #2 Skrevet 28. desember 2008 ville ikke gjort det. eg har ihvertfall fått beskjed om å ikke ha varme på mage el rygg i svangerskapet.
bildilla Skrevet 28. desember 2008 #3 Skrevet 28. desember 2008 Jeg veit ikke hva som er riktig og ikke. Men jeg fikk varmeflaske på magen da jeg lå på føden og ventet på åpning i forrige svangerskap. Dette for å lindre riene litt...
MintCondition Skrevet 28. desember 2008 #4 Skrevet 28. desember 2008 Du kan fint bruke varmeflaske...de bruker jo varme bad og dusj og varmeposer som smertelindring på sykehusene jo.
Miss Impatient Skrevet 28. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. desember 2008 Glemte å si at jeg er bare 8 uker gravid, så kan fosteret være mer ømfintlig overfor varme nå, enn senere i svangerskapet? Virker kanskje litt overhysterisk her, men har jo også hørt at man skal unngå solarium tidlig i graviditeten, pga varmen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå