Gå til innhold

Barnevogn :)

venter_baby_i_august<3<3<3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter :)

Litt tidlig kanskje å se på barnevogner, men er jo lov å drømme :)

Har dere noen favoritter? Skal dere ha 3 eller 4 hjul? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syntes det er gøy å se på vogner jeg også =) Masse tilbud på babybest nå hvertfall.. Jeg har lyst på en med 4 hjul der 2 av hjulene kan svinge. Men har ikke funnet en fin en enda ..

Du da?

Skrevet

Vi har en enkel trehjuling når ungene blir større. De små bærer vi. Deilig å slippe vogn altså!

Skrevet

Har bestemt meg for en emmaljunga vogn. De har stoooore fine bager. Valgte Teutonia sist og babyen vokser ut av bagvognen alt for tidlig. Dessuten har emmaljunga innebygd myggnetting, noe jeg synes er veldig praktisk.

Skal også ha 4 hjul på vognen. Har hatt begge deler tidligere og opplevd at trehjulingen er ustabil og kan fort bikke med barn i.

Synd det skal være så dyrt da....Dette blir vårt tredje og (mest sannsynlig siste) barn og har ikke lyst å kjøpe brukt. Derfor regner jeg med å må ut med rundt 7000 kr...masse penger....

Skrevet

Har du en link til den vognen ? Kunne tenkt meg å sett på den ??

Skrevet

den som da heter edge duo combi i sort :)

Skrevet

jeg har brukt og bruker quinny til datteren min, den er helt suuuper. elsker den, kunne ikke tenkt meg noen annen vogn. det er en trehjuling. Den kan jeg godt annbefale..

Skrevet

Kazaya *og lille spire*

Så fint at du sa det, pga vi har tittet på en Teutonia med 3 hjul å jeg er veldig skeptisk.. Har også sett på emmaljunga å den liker jeg veldig godt :)

Skrevet

Jeg må jo ha tvillingvogn siden jeg får 2 tette barn, men vi skal ha den samme som vi har fra før; Easy walker sky(duo) denne gangen, Vi er kjempefornøyde med den, den utrolig allsidig vogn.

Skrevet

Jeg jobber i barnehage så jeg har "studert" vogner der. Så det er vel kommet noen nyere modeller nå. Var inne på linken som ble lagt ut over og så mange fine emmaljunga vogner..Må nok i butikken å se, liker å se med "fingerene" he he..

Skrevet

TFK joggster twist er uten tvil den beste vognen:-) Stor nok bag, stor sportsdel, stabil, superenkel å legge sammen og ikke mist veldig fin å se på. Har bare lovord om den vogna. Må ha søskenvogn jeg og siden det blir to tette, så det må jeg undersøke:-)

Skrevet

Vi har tittet på teutonia og emmeljunga og heller vel mer over på den siste :) den som da heter edge duo combi i sort :)

Skrevet

Den edge duo combi var kjempe fin!! Hadde bare hjulene foran svingt litt hadde jeg valgt den =)

Skrevet

Søskenvogn her også siden det blir to tette, har allerede begynt å se litt på nett - men synes alle ser så.. rare ut? Har en Quinny freestyle og en Bugaboo chameleon nå, Bugabooen er heelt fantastisk å trille - så har egentlig ikke lyst til å sette bort den heller. Kanskje jeg bare skal bære en av dem og trille den andre !;)

Skrevet

Har ikke babybest gått konkurs? Synes jeg leste noe om det for flere månder siden.

Skrevet

Vet ikke helt hva jeg velger om vi kjøper ny, men enten blir det tre med ett svingbart hjul foran eller fire med de to fremste litt tettere enn de bak og svingbare. Skal i hvertfall aldri ha en vogn uten svingbare hjul igjen!!!

Skrevet

Jeg har Mutsy vogn og er kjempe fornøyd med den. Stor bag som ikke ser stor ut (er to cm mindre enn emajunga vogna) Mutsy har 4 hjul og to svingbare, kjempe greit på shopping sentre og trange plasser.

Skrevet

Hvilken av vognene? fikk frem flere vogner på linken:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...