Gå til innhold

Hvilken gave slo best an hos barna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jo greit å gi hverandre tips til gaver fremover...mens vi enda husker det;)

Jeg ga mp3-spiller til 3 tanteunger i år (de er 5 år alle sammen), og eldstemann her (7år) fikk. Og det var jammen en perfekt gave!!! Så nå går de med propper i ørene hele gjengen. Hun ene prøvde seg til og med med å ha de på under middagen 1.juledagn...men da ble hun stoppa, hehe;)

Så i dag måtte jeg finne frem min til minstemann her, så nå sitter de i hver sin krok og hører på jonas brothers, high school musical og mamma mia;)

Ja, og så bamsene jeg skrev om i et tidligere innlegg...de har også vært veldig kjekke:))

Hva var gøy hos dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten på 6 år var veldig fornøyd med radiostyrt bil og lego-byggesett og gutten på snart 4 var fornøyd med en liten bil som kunne trekkes opp og som lyste og spilte musikk da den kjørte og en lysende tannbørste!

Skrevet

For 10 åringen var det nintendo DS, for 3 åringen var det en rosa my little ponny trillesekk fra Kappahl til 169 kroner som slo best an. ;o)

Skrevet

Dukkene, voggene til dukkene og tegnebrett (sånn magnet grerier som man tegner og visker bort).

Skrevet

Eldste fikk spill til ds en som han likte godt. Lillemor fikk strikkede dukkeklær som hun ble veldig glad for. Hun fikk også tegnebok og farger som hu nlikte godt. Hun er egentlig en enkel unge, som blir glad for det meste.

Skrevet

hehe.. så herlig gruffalo :D min datter står også på gulvet med min gamle rosa mp3 spiller å rister på rumpa ;) men den fikk hun før jul når jeg fikk rosa ipod av kjæresten ;) hehe..

Det som slo mest ann av julegavene til vesla var vel all legoen hun fikk + en pute som hun nesten nekter å legge fra seg :) hehe

Skrevet

Hei!

Sarah,2 1/2:

Den rosa Kitty paraplytrillen. Hun elsker både rosa, dukker og Kitty, så for henne var dette tre overraskelser i en. Til den ikke avskrekkende pris 149 kr:-)

...Tett fulgt av en Bamse verdens sterkeste bjørn jogge dress. Også denne hovedsaklig rosa. Hun tok den på seg med en gang, og brukte den 1 1/2 dg. Da var den så skitten at vi måtte vaske den:-)

Celine, 4 år:

Lundy dukkehus med litt stæsj.

Og rosa Cd spiller med mikrofon. Hun fikk med Soundtracket til Mamma Mia, og selve sangen Mamma Mia digger hun:-) Danser og synger med!

Skrevet

Gutt på 4 år, som ha vært Sabeltann fan i 1,5 år så var det nok Den Sorte Dame som var det største under treet. Men også lastenbilen Mack som onkelen hadde kjøpt falt også veldig i smak.

Skrevet

Eldstemor her, 3 år, fikk Real Living Baby eller hva den nå heter. Falt ihvertfall veldig i smak. Jeg fikk en rosa Nintendo DS som hun også synes er helt grei å låne! Minsta er bare 8 mnd, men hun fikk en bok som synger selv og den var veldig morsom!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...