Gå til innhold

Jeg takler ikke:

Anbefalte innlegg

Skrevet

å høre på at andre spiser eller drikker.

Hvertfall ikke når de smatter og spiser med munnen åpen. Eller de bekker innpå med drikke samtidig som de har mat i munnen. Det er faktisk så irriterende til tider at jeg faktisk kan finne på å gå fra border. Ikke i hvilken som helst setting såklart, men det kan faktisk ødelegge måltidet for meg. Selv små barn som smatter, de har alle her fått grei beskjed fra starten av at vi tygger med munne lukket.

Jeg har selv høyere og lavere toleransegrenser for dette, er jeg sliten og irritabel fra før blir det verre enn om jeg er mer avslappet.

Men fysøren hvordan enkelte behandler en tyggis eller smatter på ett drops, eller whatever....

Jupp, jeg har ett problem og det er uløselig. For folk kan ikke slutte og spise selv om de slafser og smatter, jeg kan ikke si noe og jeg vet at det kommer lyder fra meg selv også når jeg spiser.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Folk sulter i verden

Mange har mistet sine kjære i tragisk branner i år.

Flere er blitt arbeidsledige grunnet finanskrise.

Tragiske ting skjer i verden hver eneste dag

Ja, du har virkelig et stooooort problem..

Perspsktivsjekk, kanskje?????????

Skrevet

Tror du jeg sitter og tenker på dette hele dagen:D? Nå måtte jeg le litt av deg, hahahahahaha

Skrevet

Ok, så selvom mange har det verre, så skal vi resten gå rundt og late som vi bor på rosa skyer og aldri irritere oss over noe???

Ikke HI

Skrevet

Ja, jeg har en eks og en sønn med samme problem som deg. Og det er faktisk helt uutholdelig å skulle ta hensyn til slikt hele tiden. Skjerp deg, bruker jeg å si til min sønn. Noe må en tåle når en bor sammen med andre. Og hensyn går begge veier.

Skrevet

Nei, klart en ikke kan gå rundt å tenke på dette hele tiden, men det må da søren meg være grenser for hva en gidder å bruke tid og energien sin på..

Oppgitt, jeg....

Skrevet

Jeg sier sjelden noe, bare dersom de sitter og slafser med åpen munn:) Da får de grei beskjed. Forlater ikke "åstedet" i full protest og kjefter om problemet. Jeg innser at det er mitt problem, og prøver å takle det som best jeg kan.

Skrevet

Hehe, dette var 3 min jeg brukte av tiden min i kveld på dette, så da er jeg ferdig med det. Er glad jeg ikke har det så travelt at jeg ikke kan kaste bort 3 min på noe så trivielt og tåpelig:D

Skrevet

Jaja, altså det er jo ett problem jeg støtet bort titt og ofte, men jeg ødelegger da ikke hele dagen min på dette:D

kanskje du også burde ta en perspektivssjekk?

Skrevet

jeg takler å se folk spiser og drikker, men jeg takler ikke smatting jeg heller. Da kjenner jg irritasjonen med engang.

Så jeg ber ofte ungene mine spise med munnen igjenn og la være å smatte. de er i skolealder..

Skrevet

Oj, håper det ikke ser ut som at jeg ikke takler å se folk spise, for det er ikke noe problem:) Men smatting slafsing, slurping og suping, det....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...