alexmommytobe Skrevet 28. desember 2008 #1 Skrevet 28. desember 2008 vaaknet i natt med spy-syke... spy-syke i seg selv er ganske kjedelig, men naar man ikke har spesielt sterke mage muskler pga graviditeten i tillegg, er det ikke kjekt i det hele tatt!! maa innromme jeg syntes litt synd paa meg selv... jeg har hatt kynnere/mase rier i flere uker naa, men i dag har de vert veldig sterke, ingen ting som hjelper.. jeg har provd aa ligge helt i ro, sitte, gaa.. hver gang jeg bare beveger meg litt faar jeg stein hard mage og sterke mensen smerter, men bare i magen, ikke i ryggen... andre som har det paa denne maaten? naa haaper jeg det roer seg snart, eller gaar inn i ordentlig fodsel.. orker ikke dette mer!! unskyld for at dette ble et klage innlegg deluxe, maatte bare faa det ut! er det noen som vet om slimproppen stort sett alltid gaar for ting begynner aa skje paa ordentlig? eller om ting kan begynne aa skje uten at slimproppen har gaatt?
Gjest Skrevet 28. desember 2008 #2 Skrevet 28. desember 2008 Jeg hadde omgangsyke ved forrige svangerskap i uke 38 og ble bedt om å komme inn på sjekk etter en god stund. Var da dehydrert og ble lagt på drypp. Så gikk vannet... Hadde noe maserier før det, ingen slimpropp som jeg kan huske men fødselen var igang. Så jeg hadde tatt det med ro, ta kontakt med sykehus hvis du ikke får i deg veske og lykke til.
alexmommytobe Skrevet 28. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. desember 2008 takk for svar! har vert i kontakt med sykehuset i dag bare for aa vere paa den sikre siden, men faatt beskjed om aa ta det med ro hjemme og prove aa faa i meg litt drikke... har ikke klart aa holde paa noe tidligere i dag, men naa har jeg tygd paa litt isbiter og faatt i meg et glass med iste.. sendt mannen ut etter buljong saa jeg kan faa i meg litt veske med salt... haaper paa at det verste er over i alle fall med hensyn til spysyken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå