Anonym bruker Skrevet 28. desember 2008 #1 Skrevet 28. desember 2008 Jeg har så mye smerter i brystet. Har vært til utredning for etpar måneder siden. Der sa se at hjerte og lunger var fint.. Har likevel MYE smerter i brystet. Veksler mellom midt i brystet og på venste side.. Har nå også kommet press og smerter på halsen... Tapper meg for mye energi.. Kommer både når jeg sitter i ro og når jeg anstrenger meg... Norn som har erfaring?????
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2008 #2 Skrevet 28. desember 2008 er du mye engstelig og tenker mye på dette?
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2008 #3 Skrevet 28. desember 2008 Muskulært? Er det blitt mye verre i det siste? For i så fall ville jeg kontaktet lege. Uansett burde du vel blitt utredet enda litt til, hvis de ikke har funnet noen årsak. Har selv erfaring med sterke smerter, og da var årsaken psykisk. Men det var hodesmerter og magesmerter, så det er jo ikke helt det samme.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2008 #4 Skrevet 28. desember 2008 Nei, eg ikke mye engstelig... Jeg har levd et aktivt liv uten særlige sykdommer hele mitt liv, men jeg må vel si at jeg er blitt litt mer engstelig nå etter sterke smerter hver dag siden august. Prøver å la vær å tenke på detr, men skal ikke mye til før jeg må sette meg ned å hvile om jeg holder på med noe.. Det er klart at det hemmer meg, men jobbm hus og små barn.. Skal til gastroskopi, men venter på dato.. Hi
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2008 #5 Skrevet 28. desember 2008 Hei jeg har også slike smerter som deg, eller hadde det mere før, nå er jeg nesten bra. Var også til utredning for hjerte og lunger, men alt bra Det ble også spekulert i om det var psykisk av legen min, og han antydet at jeg var hypokonder. Byttet lege og forklarte smertene mine til min nye lege. (jeg har i tilegg strålende smerter i venstre armen, pluss nummenhet i finger og tær) Ellers så har jeg like smerter som deg i brystet som du beskriver. Men til poenget: Min nye lege fant ut grunnen til mine smerter. Det ligger nerver i klem i ryggen min, som gjør at smertene stråler i brystet, armer og ben og det har også gjort meg kvalm og tappet meg for energi. I tillegg fant han ut at jeg hadde to låsninger i ryggen, en mellom skulderblad og en i korsryggen. Har også låsninger i nakken og har en liten skive utglidning i ryggen. Nå går jeg til behandlig hos fysio, kiropraktor og akupunktur. Er MYE bedre. Grunnen til så masse behandling er fordi jeg er gravid og har utviklet bekkenløsning i tilegg til disse smertene i brystet. Kanskje du kan få din lege til å sjekke ryggen og nakken din? Kunne skrevet MASSE mer om de smertene jeg opplever. Men av og til så er jeg enda redd for at det er hjertet, hehe, Siden de er så vonde. Men vet at det er ryggen
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2008 #6 Skrevet 28. desember 2008 PS jeg var også til gastroskopi og alt var fint med magen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå