PinkeyWinkey-FØDEKLAR<3 Skrevet 28. desember 2008 #1 Skrevet 28. desember 2008 Prøver å titte litt på internett, men utvalget er sørgelig... Er det ikke sviiindyrt så er de kjempekjedelig!! finnes det ikke kule eller allefall ikke-kjerringaktige mammakle?
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 28. desember 2008 #2 Skrevet 28. desember 2008 På H&M, men de er jo ikke så veldig kule da, litt mitt i mellom kansje
PinkeyWinkey-FØDEKLAR<3 Skrevet 28. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. desember 2008 På H&M fant jeg ingenting... :s
Gjest Skrevet 28. desember 2008 #4 Skrevet 28. desember 2008 Jeg kjøper mamma-merket til vero moda, mamalicious:)
Babyønske �� Skrevet 28. desember 2008 #5 Skrevet 28. desember 2008 Har kun kjøpt mammabukser, og har vel et par stk fra H&M og et par fra tete a tete, riktignok ikke så alt for fine, men duger for noen få måneder. Jeg trengte ikke å begynne med det før uke 20 ca. Syns også at mammaklær har en tendens til å være kjerringaktige, og jeg er ikke av de yngste gravide heller(32 år) Så av overdeler har jeg kun kjøpt vanlige tunikaer og topper, men kanskje i en str større en vanlig. Og så har jeg kunnet bruke en del av tunikaene og toppene jeg allerede hadde. så her har ikke jeg hatt de store klesproblemene egentlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå