trulto1 Skrevet 28. desember 2008 #1 Skrevet 28. desember 2008 Eg trur eg har fått kynnere allerede no. Er 7 uker på vei er det normalt? Var veldig plaget i slutten sist gang, men så tidlig?
fødeklar lillegull 13.09.09 Skrevet 29. desember 2008 #2 Skrevet 29. desember 2008 Hei! Det er litt vanskelig å vite om det er kynnere så tidlig, men tror nok det ¨går an. Jeg hadde hyppige kynnere i begge mine tidligere svangerskap, og var sykmeldt tidlig pga det. Jeg tror jeg kjente det allerede i 1 trimester, som menssmerter. Det var de samme smertene som jeg hadde under kynnere også. Det som hjalp meg var å prøve å roe ned. Trappet ned gradvis med sykmelding på jobb. Prøvde å ikke stresse hverken fysisk eller psykisk. Til slutt skulle det ingen ting til, så da var det ikke mye jeg kunne gjøre før de satte i gang. Kynnere er ikke farlig og helt normalt, men blir de vonde og kommer hyppig. Evt hvis det går over til regelmessige sammentrekninger, og hvis det ikke går over ved hvile, skal man kontakte lege. får håpe du ikke blir så plaget som meg, og lykke til videre. ))
MissSofie - Jente09Baby11 Skrevet 29. desember 2008 #3 Skrevet 29. desember 2008 HVordan kjennes kynnere ut? Jeg har noe som kjennes litt ut som menssmerter, har hatt det i en uke nå. Men det blir verre når jeg stresser og når det er på det verste så må jeg puste rolig inn og ut, kjennes ut som det jeg tror er kynnere. Men er vel kanskje bare noen magekramper eller noe?! Er forresten 7 uker på vei...
trulto1 Skrevet 29. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. desember 2008 Takk for svar ! Var hjå legen idag pga svangerskap kvalme og nevte det om kynnere ho mente det var i tidligste laget. Mente det var livmoren som jobbet det kan det vere men det er ubehageligt. Eg blei satt fram idag ho meinte att på torsdag så er eg 10 uker på vei og babyen 8 uker spennende. skal bli gøy å få vite riktig termin neste fredag:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå