Gå til innhold

Når dere legger barnet deres om kvelden...

Anbefalte innlegg

Skrevet

og det ikke legger seg til å sove med en gang, og heller ligger og babler med seg selv, går dere inn og ber ham om å sove da? Eller lar dere ham ligge til han sovner av seg selv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her sovner snuppa stort sett med en gang, men det hender hun kan ligge å jodle litt før hun slukner.. Da lar jeg henne bare ligge til hun sovner av seg selv - tror ikke hun sovner noe mer av at jeg ber henne om å sove.. Dessuten så plager det meg ikke at hun skravler med seg selv en stund i senga!

Skrevet

her i huset har gutten vår klare meninger om at han skal være i fred når han blir lagt ned mindre han gråter. han blir rett og slett sinna hvis vi går inn når han har samtale stund med teddyen sin. det er hans alenetid, og den er hellig... han har en lang periode på morgenen også, og da vil han ligge i fred for seg selv og snakke med bamser og seg selv. kan gjerne ligge slik våken i en hel time før han beordrer oss inn for henting;)

La ham bare drive på hvis han ikke begynner å gråte, de har rett på alene tid hvis de vil ha det, selv de små...

(min gutt er forresten 6 mnd, og har vært slik siden han var rundt 5 mnd)

Skrevet

Legger henne rundt halv 7, da sovner hun som regel meg en gang. Det hender hun ligger og snakker og synger, og det er bare koselig :o)

Går ikke inn til henne hvis ikke hun gråter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...