Anonym bruker Skrevet 28. desember 2008 #1 Skrevet 28. desember 2008 to barn syke, eg er syk høygravid, og mannen velger og gå på fylla!
Deep Shit Junkie Skrevet 28. desember 2008 #2 Skrevet 28. desember 2008 Det skullle du tenkt på før du gav din lit til han. Hadde du fulgt guds ord ville du ha truffet rett. Det er ikke for sent
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2008 #3 Skrevet 28. desember 2008 Jeg hadde blitt sur, bedt ham om å dra seg hjem og hvis han ikke kom umiddelbart hadde jeg vært sur i en måned minst. Det er utrolig hensynsløst gjort av ham synes jeg. Min samboer var også sånn, men han flyttet jeg fra (ikke bare for det altså...)
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2008 #4 Skrevet 28. desember 2008 unnskyld at jeg sier det, men han må jo være det største egoet som finnes! HERREGUD! Hadde min mann gjort noe slikt, hadde jeg blitt flyforbanna. Det er jo helt uhørt....
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2008 #5 Skrevet 28. desember 2008 TIL DEEP SHIT JUNKIE Hva er dette for et svar?? Pussig type du...
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2008 #6 Skrevet 28. desember 2008 Gubben min hadde aldri dratt på fylla i den situasjonen om jeg ikke hadde sagt at det var greit, så jeg har litt vanskelig med å sette meg inn i situasjonen. Hadde helt sikkert vært forbanna på han. Men jeg er ikke lang sint, så det hadde nok gått over dagen etter når han hadde stått opp og jag hadde fått "kjefta" litt. Men han hadde også helt sikkert fått hørt om den gangen i flere andre anledninger senere. (it's forgiven, not forgotten)
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2008 #7 Skrevet 28. desember 2008 jeg hadde aldri fått barn med en slik person jeg da... å sette sine egne banale behov fremfor familien er ikke et karaktertrekk som plutselig dukker opp, det er der hele tiden. men nå har du jo valgt ham, så du får ta en alvorlig prat med ham i morgen om hvor han egentlig vil hen med sin familie. er det slik at han skal få alle godene med en familie, og i tillegg få oppføre seg som en singel mann i midtlivskrise, eller vil han ta ansvar for sin kone og sine barn?
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2008 #8 Skrevet 28. desember 2008 hehe.. det er bare Hansen og dama som kjeder seg litt...:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå