Gå til innhold

hvordan går det med oss som har hatt"rier" i natt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det ingen forandring, har knapt hatt en vond kynner i dag så jeg tviler på noe nærstående fødsel:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har laaaange pauser mellom nå..eller har hatt, nå har det begynt å ta seg opp igjen. Fortsatt blod og slim når jeg er på do. Tenker prøve å sove så mye som mulig utover kvelden, sånn i tilfelle det blir noe action :P NOE er på gang ihvertfall!

Foreldrene mine er i beredskap ihvertfall, så en av de kommer ned hit for å sove her med den blivende storesøster om det skulle skje noe i natt :)

Skrevet

hadde rier i hele går, men i natt har de vært uregelmessige og lang tid imellom. Har også fremdeles ganske mye blod og slim når jeg er på do. og det er alt ifra 6-15 min mellom i dag. Virker som kropen har en pause. Har følt meg syk i dag. Skikkelig kvalm, har ikke klart å spise. vondt i hodet og ordentlig slapp. Men de sa på føden at det var normalt før det startet. Så nå venter jeg bare på regelmessige rier med litt "tak" i. Ellers er jeg sinnsykt trøtt i dag, Har sovet masse i formiddag, og tenker å legge meg ned litt nå også. Bare sånn i tilfelle det skulle starte i natt. Jeg er 8 dager på overtid nå, så jeg må jo komme skikkelig igang snart skulle jeg tro.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...