Gå til innhold

da har vi bestemt oss...

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi skal prøve på nr 4!!!!! jippi...har ikke fått menstruasjonene igjen etter siste mann enda da, så blir spennende fremover. Går bare rundt og smiler jeg om dagene!!hehe...så håper på en baby i 2009!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koseligt =)

Skrevet

Lykke til! Venter nr 4 selv, men her var det overhode ikke planlagt da så har litt blanede følelser for dette, veksler for å grue meg og glede meg. Er spennende med prøving da! :-)

Skrevet

Ja er kjempe spennende...har allerede testene klare..hehe...er jo ikke sikkert mensen kommer igjen om vi klaffer på eggløsningen nå...når har du termin da?

Skrevet

13. august foreløpig, en tidlig UL har bekreftet dette, men blir vel flyttet på ordinær UL likevel ;-)

Du får ha masse lykke til!

Skrevet

Så bra :-) Hvor gammle er de andre barna deres?

Hos oss er det også nummer fire som bor i magen :-)

Skrevet

Spennende! Vi er inne i vår første pp på nr. fire. Venter mensen på nyttårsaften, er rimelig spent! Hva er alderen på de andre barna deres da?

Skrevet

nr 4 ja jeg prøver å å gubben med på nr 3 men han nekter? noen tips hvordan jeg kan overtale han?

Skrevet

Blir en spennende tid fremover da:-)

Venter også nr 4 i juli..Det var ikke planlagt,men har begynt å venne meg til tanken nå..hihi

Lykke til iallefall..

Skrevet

Så koselig da :) Venter også nr 4, men var ikke planlagt her da, men vi gleder oss nå for det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...