Anonym bruker Skrevet 28. desember 2008 #1 Skrevet 28. desember 2008 Har holdt barna inne i hele dag. Jeg har selv vært en tur på trening fra tolv til ett, og planen var at vi skulle ut på tur etterpå. Pappaen er på arbeid. Men jeg ble så giddelaus så orket ikke å gå ut. Barna maste ikke om å gå ut heller, så vi ble værende inne. Har blitt vel mye tv-titting, nå sitter eldste på fire og gjesper allerede. Ikke bra. Minste er bare 6 mnd, og sover akkurat nå, våkner vel snart, men litt sent å gå ut nå, eller?? Skal være mye flinkere i morgen!!
trillemamma Skrevet 28. desember 2008 #2 Skrevet 28. desember 2008 Ja, du burde blitt fratatt ungene dine. :-P Nei, slapp av, jeg også har noen sånne dager, og en innedag i ny og ne skader ikke. Det er verre hvis det blir dagligdags å ikke gå ut.
Miss Misantrop Skrevet 28. desember 2008 #3 Skrevet 28. desember 2008 Jeg går så å si aldri tur. Ser ikke på meg selv som dårlig mor eller menneske.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2008 #4 Skrevet 28. desember 2008 var barna med på trening eller hadde de barnevakt (tenkte på siden de er bare 6 mnd og 4 år og faren var på jobb). men man er ikke dårlig mor fordi man velger å bli inne en hel dag
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2008 #5 Skrevet 28. desember 2008 De var hjemme. 4 åringen er så flink og moden atte... he he. Neida, papaen begynte på jobb klokka to, så han var hjemme med de...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå