Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

..på husman knekkebrød med leverpostei og majones,sånne vanlige gule runde bokser med postei,har alldri likt det før! men har allerede spist 6 knekkebrød i dag,og snart tømt en boks postei!

men er vel tross alt en sunn ting å ha dilla på da.. alt av snop som jeg tidligere elsket er aaalt for søtt,så klarer ikke noe snop eller kaker.. kaffe og latte og slikt klarer jeg heller ikke.. men det kommer vel av kvalmen sikkert

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke rart? Jeg fikk også dilla på leverpostei med eldste enda jeg ikke likte det egentlig. Nå har jeg fått smådilla på pærer, noe jeg heller ikke egentlig liker. Pussige greier ;-)

Skrevet

Veldig merkelig! JEg har også fått smådilla på leverpostei. Julepostei på rugsprø knekkebrød. Ååh så godt .

Skrevet

hehe,så morsomt!! rugsprø likte jeg plutselig ikke her en dagmsyntes de smakte gammelt,enda de var helt fantastiske dagen før.

nesten hele desember har jeg bare spist grønne epler og drukket farris,pga kvalmen,men det klarer jeg bare ikke... frukt generelt er ikke no godt.. kjipt,håper det kommer seg. jeg må helst ha mat som smaker og lukter lite... kjøleskapet er helt pyton lukt inni,enda det er nyvasket..

Skrevet

Hehe... Sånn er jeg også, må holde pusten når jeg skal inn i kjøleskapet for å hente noe. Har mest lyst å gi beskjed i barnehagen om å ikke gi ungene skive med kaviar eller prim før jeg henter også, blir helt dårlig av lukten og de vil jo så klart klemme og susse når jeg henter...urk...de er jo så søte da, men stinker! *ler* Er ikke lett å være nygravid med rar luktesans og rar smakssans og så helst ikke skulle si det noen ;-)

Skrevet

kaviar er fælt! sambo spiste akkurat ett knekkebrød med det,fytti..

håper jeg kan få dilla på normale ting da.. mamma hadde dilla på kaffegrut og sånne kalktabletter(aka.tavlekritt...) søsteren min knekkebrød med nugatti.

Skrevet

Høres bra ut å ha dilla på noe!

Har ikke matlyst jeg :(

Jeg får kjøpe meg knekkebrød i morgen.

Se om det er noe som faller i smak nå :)

Skrevet

Apropo.. Dilla.

Jeg har også hatt kick på leverpostei og melk. Legen min fortalte i forrige svargerskap at det ofte kommer av at kroppen mangler f-eks jern (leverpostei) og kalsium (melk). Det høres jo ganske logisk ut det;):)

I skrivende øyeblikk er det bacon som står øverst på lista mi.. Så derfor, baconsmørbrød til frokost og lunsj, og pasta carbonara til middag...hihihi!

Skrevet

ja,jeg har tenkt tanken på at det må være pga jernmangel. jeg fikk også ett sykt behov for vaffler med brunost her om dagen,æsj,ble skikkelig dårlig av det..men brunost,som jeg nesten alldri spiser er jo masse jern i ,så er nok en grunn ja. :)

jeg har ikke matlyst som er nå stor,spiser mer for å spise kjennes det som,men har sluttet å like nesten alt jeg likte før

Skrevet

synes ikke mat smaker i hele tatt jeg:( er kvalm til tider og blir bedre når jeg spiser ofte så prøver jo å spise men ikke no frister liksom..

Har mystisk lyst på cola hele tiden, ikke akuratt kjempe sundt å bra så prøver å begrense det til et par bokser om dagen.

forresten så er ikke brunost tilsatt jern lenger.. kanskje derfor du ble dårlig tihi, trodde du skulle få jern også var det ikke det lissom.. tihi.. merkelig denna kroppen vår om dagen gitt :)

Skrevet

I mitt første svangerskap fikk jeg dilla på appelsinjuice, og det skulle være fersk. Likte ikke juice tilsatt sukker.

I mitt andre svangerskap fikk jeg skikkelig dilla på "lukter". Ikke så mye parfymer, men rengjøringsmidler, såper og bensin lukt. Ikke spør meg hvorfor, for det forstår ikke jeg heller :-/ Jeg kunne finne på å spesielt gå ut til bilen, for å kunne lukte på bensinlukten, itillegg var jif rengjøring(sitron lukt???!!) en favoritt, innenfor såper var det nok palmolive såpene som var favorittene. Heeellltt siiinnssykt.

Skrevet

jeg savner å ha lyst på iiiiskald melk,takler ikke melk overhooooode. og frukt og grønt.. og smoothie,jeg har hadd smoothie til frokost leeenge,men nå er det bare vemmelig å tenke på... på nyttår blir det vel bare litt tørr kylling på meg,og pepsi max. minst mulig lukt og smak

en veninne av meg hadde sånn trang til å spise sun oppvasktabletter at hun nesten gjorde det,helt til hun fant bruspulverklubber på mixén. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...